geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

klopje

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2003
hai als ik een uurtje bezig ben met winxp home dan zegt hij dat ik een tekort aan virtueel geheugen heb ,,,,hoe kan ik dat veranderen
GR rob

Welkom op Helpmij.:)

2)
Als je 512 MB RAM hebt:
Klik rechts op deze computer, eigenschappen, geavanceerd, eerste knop instellingen, tabblad geavanceerd, beneden de knop wijzigen.
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 1040 en de bovengrens op 1538

Als je 384 MB RAM hebt:
Klik rechts op deze computer, eigenschappen, geavanceerd, eerste knop instellingen, tabblad geavanceerd, beneden de knop wijzigen.
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 780 en de bovengrens op 1152

Als je 256 MB RAM hebt:
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 520 en de bovengrens op 768

Als je 128 MB RAM hebt:
Klik op het bolletje voor aangepaste grootte. Zet de ondergrens (beginwaarde) op 260 en de bovengrens op 384
Bron;
Tegen blauwe schermen en vastlopers.<---klik.

Ga naar Systeeinformatie weergeven>geavanceerd,daar
kan je de keuze maken,bij prestaties en dan weer het tabblad geavanceerd kiezen.

Kijk wat daar staat.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan