geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valist

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2004
Door gebruik te maken van een programma, Rambooster, zou er een probleem zijn op m'n computer.
Korte uitleg van het probleem:

ramiddle verandert je besturing naar je hardeschijf , waardoor het lijkt dat je meer geheugen hebt maar het is in werkelijkheid virtueelgeheugen dit maakt hij dus aan op je hardeschijf

Hoe kan ik dat terug in orde brengen?

Heb het progje al gedesinstalleerd ... maar naar het schijnt blijft er altijd iets van zitten en moet je dit op een speciale manier verwijderen. Gewoon unistall is niet voldoende.
Had dit programmatje een paar dagen geprobeerd ... om meer geheugen vrij te krijgen ... maar het gaf geen resultaat, deed dus meer slecht dan goed, heb ik achteraf vernomen.
Nu wil ik dat verbeteren, maar hoe?

Je zou eens aan een systeemherstel kunnen denken.

Nog resten achtergebleven? Er kunnen nog wat verwijzingen achter blijven in je register. Winresque XP (niet gratis) kan je helpen deze sporen te verwijderen. TuneUp Utillities 2004 idem. In de laaste zit ook een MEMoptimizer die het geheugen voor je optimaliseert, schoont enz.

Een gratis en goed programma voor geheugenbeheer is Freeram XP (http://www.yourwaresolutions.com/products.html). Werkt uitstekend en zal als het goed is je geheugen op de juiste manier beheren zonder "swappen".

Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan