geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

angel76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
ik wil mijn geheugen uitbreiden ik heb nu 1 geheugen met 128 mb en 1 met 256 ik wil die van 128 eruit halen(dat is het originele geheugen) en er weer 1 van 256 in zetten kan dit?
ik heb 20 gig er op zitten
of wordt mijn geheugen dan te veel?

ik wil mijn geheugen uitbreiden ik heb nu 1 geheugen met 128 mb en 1 met 256 ik wil die van 128 eruit halen(dat is het originele geheugen) en er weer 1 van 256 in zetten kan dit?
ik heb 20 gig er op zitten
of wordt mijn geheugen dan te veel?

ik denk dat het geen probleem is...
als je het zeker wil weten zoek je even je moederbord op op internet, daar staat meestal wel bij hoeveel geheuegen die max. aankan

Je hebt pas teveel geheugen als alle bankjes gevuld zijn... en je hebt er nog een in je hand. Wel opletten dat je hetzelfde type koopt! [dubbelsided met singlesided werkt meestal niet zo prettig, en als je trager geheugen koopt dan je nu hebt, gaat de totale snelheid van het geheugen ook meteen achteruit........

Je hebt pas teveel geheugen als alle bankjes gevuld zijn... en je hebt er nog een in je hand. Wel opletten dat je hetzelfde type koopt! [dubbelsided met singlesided werkt meestal niet zo prettig, en als je trager geheugen koopt dan je nu hebt, gaat de totale snelheid van het geheugen ook meteen achteruit........

dat is ook weer niet waar...want als je teveel geheugen erin stopt bijv. hij 2x1 gig dan word zijn PC tog egt weer langzamer

dat is ook weer niet waar...want als je teveel geheugen erin stopt bijv. hij 2x1 gig dan word zijn PC tog egt weer langzamer

Dat verschil is nauwelijks merkbaar en veel minder erg dan dat [door te weinig geheugen] het verkeer, zodra je meer dan 1 programma opent, via de page-file [virtueel geheugen] gaat...

oke

bedankt voor het advies
wilde alleen nog weten ik heb dus laatst 256 gekocht
en nu wil ik er nog 1 maar die hadden ze niet op voorraad nu heb ik het bij een andere winkel bestelt is dat niet erg dan of kan ik beter bij de winkel bestellen waar ik die andere ook gekocht hebr?

Belangrijk is dat het hetzelfde [of sneller] geheugen is, dus PC2700 bij 2700, 3200 bij 3200, enz. ... welke winkel is niet interessant....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan