geheugen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nens
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2009
hallo, ik heb harde schijf(c) van 2000 mb en MEDIA(d) van 60 gig, toch geeft mijn laptop aan dat er niet genoeg geheugen (beschikbaar) is?
wat moet ik doen? om met voldoende geheugen te werken?
moet i iets kopieren? of openen?
ik hoop op een duidelijk (kleutertaal?) antwoord anders snap ik het waarschijnlijk nog niet
alvast hartstikke bedankt!:eek:

Vertel eerst eens hoe vol jou C: is. 2000 mb is een raar getal, kun je daar meer over vertellen?

Welk besturingssysteem heb je?

Wat geeft aan dat er niet genoeg ruimte vrij is?

Lita Bedoelt:

Dubbel klik op deze computer.
Klik met de rechter muisknop op de C: schijf.
Klik op eigenschappen.

Hoeveel geheugen heb je hier beschikbaar?
Hoeveel geheugen heb je hier gebruikt?

17,2 gb staat er als geheugen van de harde schijf(c)
ik krijg op het scherm de mededeling dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is?:shocked:

17,2 capaciteit en beschikbaar 2,87 maar op de MEDIA (D:) is 57,1beschikbaar, hoe kan ik daar dan over beschikken?
op het beeldscherm verschijnt dat er onvoeldoende geheugen beschikbaar is??:o

Wat ben je aan het doen wanneer hij deze melding geeft?
Met welk programma doe je dit?
Welk besturingssysteem gebruik je?

Jou hardeschijf is opgedeeld in 2 partities. Een C: voor het besturingssysteem en een d: voor de rest van je data als films en programma's.

Je beschikt daar al over... Als jij programma's installeerd kan je een lokatie kiezen om ze neer te zetten, blijkbaar kies jij altijd voor c:

Maar inderdaad, geef een antwoord op de vragen die jou gesteld worden, alleen dan kunnen we je gericht helpen.

Even voor alle zekerheid: een melding over onvoldoende GEHEUGEN heeft niets te maken met de capacitiet van de harddisk......

17,2 capaciteit en beschikbaar 2,87 maar op de MEDIA (D:) is 57,1beschikbaar, hoe kan ik daar dan over beschikken?
op het beeldscherm verschijnt dat er onvoeldoende geheugen beschikbaar is??:o

Zou je de exacte foutmelding kunnen overnemen of een screenshot kunnen maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan