Geheugen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
ik weet niet goed waar ik mijn probleem moet plaatsen bij onderwerp 'geheugen' of 'windows 7'. ik heb namelijk het volgende. ik heb Windows 7 Ultimate geïnstalleerd en heb pysiek 4Gb geheugen, maar hij gebruikt maar 2Gb. Komt dit omdat deze Windows 7 nog niet ondersteund) het type wat ik erin heb zitten?? verder draai ik op:
- AMD athlon 64 3000+ 1,81Ghz
- 32 bits
- Gigabyte GA-K8N-PRO-SLI (moederbord)

ik kan op de Gigabyte site er weinig over vinden.

Wat voor geheugen precies heb je?
Welke videokaart heb je?

geheugen dual channel:
DDR 4x 512mb
PC3200
merk: transcend

videokaart:
NVIDIA GeForce 8500GT 256mb DDR2

ja inderdaad foutje! maar heb er toch echt 4Gb inzitten. heb net ff gecheckt! maar hij kan maar met 2Gb werken, why????!!! snap er niks van :evil:

Heb je windows 32 bit of 64 erop staan ?? want hij kan met 32bit max maar 3gb zien

Dus als je gebruik wilt maken van je voledige 4gb dan zou ik er w7 64bit op zetten !

Hoop dat je iets aan mijn reactie hebt !

Laatst bewerkt:
ik draai 32-bit versie inderdaad. ik d8 ook al dat het misschien dat kon zijn.
ik heb Athlon 64, dus dan probeer ik wel een keer die 64-bit versie. bedankt!

oke !! hoop dat het probleem dan is opgelost voor je !

succes er mee !!

Hoi !

Je probleem is bekend; op diverse engelstalige fora is er een uitgebreide discussie over geweest !

Als je Win 7 opnieuw installeert, ook de 64-bits-versie, zorg dan dat de partitie eerst geformatteerd wordt, liefst door de installatie-DVD van Win 7 zelf !

Zo niet: blijft je probleem bestaan !

Greetz,

Harry.

das wel vertieft, dan moet ik alle progs opnieuw gaan installeren :confused:
ik wou hem eigenlijk gewoon in windows 7 installeren gewoon, dan blijven m'n progs bestaan! ik moet het nog ff zien hoor of ik dat ervoor over heb. ik weet niet of hij dan beter gaat draaien met die 4Gb geheugen. m'n processor is maar 1.81Ghz (athlon)

Hoi !

Tja: het is niet anders !

Ben met je eens dat je CPU aan de krappe kant is, enne.....als ie geen 64-bits is heeft een 64-bits systeem geen zin.

Greetz,

Harry.

dat snap ik! maar boven in dit bericht staan de specs. ik heb een 64-bit systeem, dus dat is het probleem niet. ik moet het ff zien hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan