Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brentie1

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2011
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met m'n gsm (Samsung Galaxy Ace 1), ik word er helemaal gek van. Berichten van en naar andere komen niet toe en ik krijg steeds meldingen dat mijn (bericht)geheugen vol zit. Nu, ik heb 0 openstaande threads, ik beschik over circa 5 apps, naast de standaard applicaties, waarvan er 3 op mijn SD kaart staan.

Mijn intern geheugen heeft nog 25MB vrij, mijn SD kaart heeft nog 1GB vrij ent och krijg ik constant meldingen dat mijn geheugen vol zit en ontvang ik niets meer. Ik kan ook geen nieuwe apps meer downloaden. Nu, dat het geheugen mijn gsm erg klein is en er geen plaats is voor al die andere honderden apps heb ik me al bij neergelegd.
Maar ik wil echt wel weer sms'en kunnen ontvangen en omgekeerd. Ik heb mijn gsm ook al geroot en enkele weken terug gereset, het probleem komt steeds terug.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Brent

Laatst bewerkt:
25MB is veel ste weinig, probeer het eens te verhogen naar 250MB, ik denk dat alle problemen wel samenhangen met het "ruimte" probleem

Jouw gsm heeft idd een zeer beperkt geheugen. Wat je eventueel kunt doen is Clean Master Phone Booster eens downloaden en laten draaien. Neemt minder dan 25MB in beslag en maakt ruimte voor je vrij door onnodige bestanden te verwijderen (Hierna kan je hem nog eventueel verwijderen). Alsook kan je Updates van je standaard apps verwijderen, kan ook veel geheugen schelen. Verder zou je indien mogelijk weer je gsm kunnen rooten en zelfs je standaard apps verwijderen die je niet gebruikt. 5 apps lijkt niet veel maar de ene neemt 20Mb en de andere 150+mb enz.. Misschien daar ook even checken welke van de 5 je wilt houden als ze veel geheugen moesten nemen.

Wel, de standaard apps gebruik ik amper, die kunnen wel weg. Maar hoe? Bedankt voor jullie antwoord.

Die kun je alleen verwijderen als je root hebt, je kunt ook eerst de updates verwijderen en ze vervolgens uitschakelen, dit is alleen minder effectief als rooten en dan echt verwijderen (maak wel een backup, als je je telefoon wilt updaten kan hij moelijk gaan doen omdat er systeem apps missen)

Ik heb mijn gsm al geroot, maar hoe moet ik ze dan verwijderen? De wissen knop kan ik niet indrukken bij applicaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan