geheugenbelasting

Status
Niet open voor verdere reacties.

aleks

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb windows 98 en Norton, als ik de computer aanzet, dan geeft norton direct aan dat de geheugenbelasting 90% is, lijkt me nogal veel als ik verder geen programma''s gestart heb. Hoe kan dat dan toch op 90% staan ? Wordt je computer daar ook trager van ? Wat is daar aan te doen ?

Daar wordt je PC langzamer van. Wat voor PC heb je en hoeveel geheugen zit er in?

Als je een paar minuutjes wacht, wordt het dan minder? Zo ja, dan zal het de systeemscan van Norton zijn die dit veroorzaakt.

Heb je dit altijd zo gehad of was het eerst beter?

Nee, het wordt ook na een paar minuten wachten niet minder. ik heb het eigenlijk al een hele tijd, maar dacht nu moet ik er maar eens iets aan gaan doen, want mijn PC loopt de laatste tijd regelmatig vast. Ik heb ook al bij msconfig een aantal dingen uigeschakeld, bijvoorbeeld Microsoft Office, maar dat schakelt zichzelf kennelijk weer aan, want iedere keer als ik er naar kijk, dan staat er toch weer een vinkje.

de link naar de download pagina van Hijack This werkt niet, maar ik heb het programmaatje toch via Google kunnen vinden en zelfd uitgevoerd. ik heb nu een logbestand aan laten maken, kan ik dat aan iemand sturen om te kijken wat ik moet verwijderen !

Ik had mij PC opnieuw opgestart en Norton geeft aan dat de geheugenbelasting 100% is, alleen Micorsoft Outlook draait, samen met Internet Explorer en natuurlik Norton.

Als je het bericht leest vind je daar een link naar een topic hier op helpmij.nl waar je al je logs kunt plaatsen.

Hier dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan