Edo
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 dec 2000
Goedenavond,
Wil mijn vraag hier stellen, omdat zoeken op internet eigenlijk niets oplevert.
Om kort te gaan : bestaat er iets als een groep o.i.d. waarbinnen memorycard geheugenblokjes uitgewisseld worden ? Bijvoorbeeld : als iemand voor zijn vechtspel alle maar dan ook echt alle figuren heeft gehaald, kan ik me voorstellen (of ik moet me vergissen, haha
dat kan uiteraard ook) dat er dan belangstelling voor dat geheugenblokje is, dat er dus mensen zijn die geen zin hebben om zelf al die moeite te doen maar dat ze dat geheugenblokje graag, al dan niet betaald, van iemand willen kopieëren, en dat er daartoe een groep o.i.d. opgericht is waarbinnen die zaken geregeld worden. Het vechtspel is natuurlijk slechts een voorbeeld. Overigens ben ik niet op zoek naar iemand aan wie ik een geheugenblokje kwijt kan, maar naar iemand die mij daarin zou kunnen voorzien.
Bestaat iets dergelijks naar jullie weten ?
Wil mijn vraag hier stellen, omdat zoeken op internet eigenlijk niets oplevert.
Om kort te gaan : bestaat er iets als een groep o.i.d. waarbinnen memorycard geheugenblokjes uitgewisseld worden ? Bijvoorbeeld : als iemand voor zijn vechtspel alle maar dan ook echt alle figuren heeft gehaald, kan ik me voorstellen (of ik moet me vergissen, haha

Bestaat iets dergelijks naar jullie weten ?