marionneke53
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jan 2013
Met mijn HD Camcorder heb ik filmpjes opgenomen. Tussendoor heb ik nog gekeken of er wat opstond. Er stonden verschillende ''blokjes'' op.Daarna doorgefilmd.
Nu wilde ik de filmpjes op mijn laptop overzetten en nu geeft de camera aan dat er geen bestand gevonden wordt. Volgens de handleiding zouden er dan nog niet-DCF- bestanden op de kaart staan (maar dat kan niet) en moet de kaart dan weer geformatteerd worden maar dan ben ik al mijn filmpjes kwijt.
Op het beeldscherm van de camera staat dat er nog 70% geheugen is dus er zou toch wat op moeten staan. Maar hoe kom ik daar nou bij zonder de boel te wissen?
In mijn laptop kan ik geen geheugenkaart steken.
Dus als iemand een idee heeft of ik mijn filmpjes nog kan terugvinden?
Alvast bedankt!
Nu wilde ik de filmpjes op mijn laptop overzetten en nu geeft de camera aan dat er geen bestand gevonden wordt. Volgens de handleiding zouden er dan nog niet-DCF- bestanden op de kaart staan (maar dat kan niet) en moet de kaart dan weer geformatteerd worden maar dan ben ik al mijn filmpjes kwijt.
Op het beeldscherm van de camera staat dat er nog 70% geheugen is dus er zou toch wat op moeten staan. Maar hoe kom ik daar nou bij zonder de boel te wissen?
In mijn laptop kan ik geen geheugenkaart steken.
Dus als iemand een idee heeft of ik mijn filmpjes nog kan terugvinden?
Alvast bedankt!