geheugenkaart fujifilmfototoestel werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomasvanaquino

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2012
HOI,
Ik heb een probleem met mijn geheugenkaart van mijn fototoestel. Hij werkt niet meer nadat hij maanden op dezelfde pc en laptop wel gewerkt heeft. Hij is dit beginnen te doen vanaf dat er een andere geheugenkaart er in was gestoken en verwijderd werd. Daarna kon ik hem niet meer openen.
Kan iemand helpen?
Met vriendelijke groeten aquino

Laatst bewerkt door een moderator:
Al de kaart opnieuw geformatteerd? Dat doe je in het fototoestel en niet via een computer. Helpt het niet, is de kaart aan vervanging toe.

een kleine verbetering het is een sony cyber-shot 16.1 toestel geheugenkaart in mijn eigen nikontoestel gestoken en daarop kan ik alles zien. Alleen op de laptop dat hij moeilijk.

Met het formateren verdwijnen mijn foto's dan niet?

Laatst bewerkt:
Ja, je fotos zullen verdwijnen.

Gezien dat je fotos op het ander toestel wel te zien zijn heb je een probleem met je laptop. Duikt de kaart op indien je ze in de laptop stopt?

Je kan ook nog een schijfcontrole uitvoeren. In 99% gaat het goed, maar ik kan niet garanteren dat het bij jouw ook zo is. Stop de kaart in een computer, rechter muisklik op icoon, tweede tab.

heb schijfcontrole gedaan maar dat lukt niet krijg nu wel bovenste map open de rest niet er komt dan een kader dat het bestand niet kan uitgevoerd worden en of ik het wil opzoeken of zoiets in de aard

Probeer de fotos te redden die je nog kan lezen. Ik ben bang dat je de rest niet meer kan benaderen. Met een formattering kom je erachter of de kaart nog goed is of niet, maar dan ben je alles kwijt.
Indien een ander forummer nog ideen heeft graag het stokje overnemen.

Ik heb nu mijn foto's op de laptop gezet via usb kabeltje zo heb ik toch al meer dan de helft kunnen redden. Ga zelf ook nog even verder zoeken. Meestal krijg ik het volgende bericht dat het cdim.exe moet gezocht worden.

Laatst bewerkt:
hey ik heb de kaart geformateerd via het fototoestel en het werkt nu terug. sorry voor het late antwoord.
Met vriendelijke groeten Aquino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan