geheugenkaart in dvd speler gestoken

• Onderwerp starter Onderwerp starter hizi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hizi

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Wie weet raad?
Mijn ouders hebben een dell laptop studio 1555, aan de zijkant zit een geheugenkaartlezer met een kaartje er in. Daarnaast zit een dvd brander. Nu heeft iemand de kaart per ongeluk in de dvd brander gestoken.:o
Daarna, om te kijken of de kaart er uit zou komen, is er een cd in gestoken in de hoop dat de kaart er mee uit zou komen. Niets van alles dus. Ik heb de cd er nu met een pincet uit getrokken, omdat de zijkant net iets naar buiten stak. Ik heb met een zaklampje gekeken of ik het kaartje ook zag daarna, maar ik zag het niet. Als je de laptop aan zet, dan hoor je dvd brander een geluid maken, maar verder gebeurt er niets.

Schudden? Je hoort niets bewegen.

Ik heb gekeken of ik bij de dvd-brander kon komen, heb de schroefjes er uit gehaald, maar de onderkant kwam niet los. Ik durfde ook geen geweld te gebruiken, bang dat de garantie zou gaan vervallen.

Heeft iemand tips? Het is zo één zonder laatje, zo´n gleuf aan de zijkant, die de cd als het ware naar binnen trekt.

Laatst bewerkt:
Je zal toch echt de laptop open moeten maken,kijk of je niet 'n schroefje vergeten bent hij moet echt open kunnen.
Heb je de uitwerptoets al geprobeerd?
Succes.

Laatst bewerkt:
ja, heb ik geprobeerd, dan krijg ik een foutmelding.

Het lijkt of het is vast gelijmd, ik heb alle schroefjes verwijderd.

OEI OEI.
Snap uit je verhaal dat de laptop nog NIEUW is ook ... damn.
Het enige wat je kan doen is de laptop opsturen naar de fabrikant voor reparatie. Uiteraard voor eigen kosten omdat een geheugenkaart in de DVD brander stoppen natuurlijk niet onder je garantie valt.
Je zou het kunnen laten zitten, alleen is het erg vervelend als je bijv je windows opnieuw wilt gaan installeren.

Suc6 :thumb:

Soms moet je schuiven met de onderkant,hoe moet ik 't uitleggen,een soort extra veiligheid om 'm open te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan