geheugenkaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Hallo allemaal,
Binnenkort krijg ik een Nokia 6680 gsm. Nu zit hier een mmc geheugenkaartje in. Ik wil op deze telefoon TomTom zetten. Dit wordt dan geplaats op de geheugenkaart. Nu komt de vraag is het mogelijk om dan op deze kaart ook andere bestanden te zetten zoals foto's gemaakt met de telefoon. Of moet ik als ik TomTom ga gebruiken van geheugenkaart wisselen.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Ik heb zelf deze telefoon en zet ook gewoon foto's e.d. erbij. Neem wel groot kaartje, waar genoeg oppast.

Wat wel een nadeel is, is dat je de Route 66 bestanden ook ziet bij de foto's of geluiden. Je moet dus wel opletten dat je die niet per ongeluk wist.

Hou er ook rekening mee dat de geheugenkaartje RS-MMC Dual Voltage moeten zijn. Anders werkt ie niet in de telefoon! Gewone RS-MMC kaarten werken dus niet!

Bedankt voor het antwoord. Dit scheelt een hoop gewissel. Ik denk dat ik een 256 mb kaart koop. Dat moet wel genoeg. Dat van die dual-voltage kaart wist ik maar in ieder geval bedankt voor de opmerking. Dat scheelt weer een hoop gezeur om deze te ruilen.

En mocht je toch straks willen wisselen van kaart, dan heb ik nog een tip voor je! Als je de Nederlandse handleiding leest, dan lijkt het net alsof je de kaart alleen maar mag wisselen wanneer het toestel uitstaat. Dat is niet zo! Het is niet goed vertaald in de Nederlandse handleiding.

Als je de kaart wilt wisselen en je telefoon staat aan, doe dan eerst alleen het klepje open waar de kaart achter steekt, maar haal de kaart er nog niet uit. Alle bestanden en programma's die in gebruik zijn van de kaart worden dan afgesloten. Pas als je daar een melding van hebt gekregen, haal je de kaart er uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan