geheugenkaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie55

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Ik heb een geheugenkaart gekocht voor mijn telefoon LGKC550. Ik heb er via de computer liedjes op gezet. Als ik de kaart in de telefoon stop staat er wel op dat er geheugen gebruikt is maar de liedjes kan ik niet vinden. Hoe kan dat?:evil: Ook als ik het via de usb kabel probeer wordt er elke keer gezegd dat het geheugen vol is. Maar er staat nog niets op de externe kaart.

Laatst bewerkt:
Ik had er een gekocht van 4 gb en omdat het niet lukte heb ik er vandaag een gekocht van 2 gb

Ook een vraag over mijn geheugenkaart

Heey,

Ik heb een LGku990 en er zit een sd in van 2 gb.
Ik heb alles verwijderd van me kaart die eerst in me nokia N95 zat.
Toen in me LG gedaan, alles prima maar als ik me afbeeldingen open, duurt het echt een paar minuten voordat ik erin ben. Is dat normaal? (Lijkt me niet)

Er staan 3 liedjes op nu en me telefoonboek zit ook niet bom vol, en denk nu zo'n 8 afbeeldingen die ik met me LG gewoon zelf heb gemaakt..

Nu had ik ook hier ergens gelezen dat je alleen maar een 4gb in een LG kan doen? (Lijkt me sterk?)
Ik ga op vakantie binnenkort en wil dus meer geheugen kopen, maar beetje zonde van me geld alstie het dalijk niet doet...
Maar iedere kaart kan er dus in of niet??

Ik heb er een van 8 gb in en het werkt perfect. Groetjes en succes.

Heey,

Ik heb een LGku990 en er zit een sd in van 2 gb.
Ik heb alles verwijderd van me kaart die eerst in me nokia N95 zat.
Toen in me LG gedaan, alles prima maar als ik me afbeeldingen open, duurt het echt een paar minuten voordat ik erin ben. Is dat normaal? (Lijkt me niet)

Er staan 3 liedjes op nu en me telefoonboek zit ook niet bom vol, en denk nu zo'n 8 afbeeldingen die ik met me LG gewoon zelf heb gemaakt..

Nu had ik ook hier ergens gelezen dat je alleen maar een 4gb in een LG kan doen? (Lijkt me sterk?)
Ik ga op vakantie binnenkort en wil dus meer geheugen kopen, maar beetje zonde van me geld alstie het dalijk niet doet...
Maar iedere kaart kan er dus in of niet??

twee van 4 gb kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan