Geheugenkaartlezer werkt niet meer !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

macfreak

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2007
Hallo allemaal,

Ik heb me windows vista premium aangeschaft en alles werkt uitstekend enkel wil men cardreader (ingebouwd) men SD kaartjes niet lezen en openen.Iemand raad voor mij??

mvg

macfreak

Heb je al in apparatbeheer gekeken of daar een vraagteken staat.

hallo,

er staat een uitroepteken bij aparaatbeheer,uitroepteken staat voor de hardware van de cardreader

mvg

macfreak

Heb je ook al gekeken of er een nieuwe driver voor is.

:o daar ken ik helemaal nikske van.Waar kan ik dat vinden en hoe begin ik daaraan?Ben nogal een dummie :confused: als het op hardware aankomt.

mvg

macfreak

Heb je er ook een cd bij of weet ook het merk van die reader.

Is die cartdreader ingebouwd of het een met een usb kabel en wat vvor melding krijg je als je er een SD kaartje in doet.

is ingebouwde cardreader en ik krijg helemaal geen meldingen en ook gaat het lampje niet branden van men ingebouwde cardreader.Heb ook cardreader via USB kabeltje geprobeert en dat neemt hij wel aan,maar zou liever men ingebouwde gebruiken want heb toen extra betaald voor deze optie te hebben dus wil ik er graag gebruik van kunnen maken maar hoe is een andere vraag :(

mvg

macfreak

Hallo,

Ik heb even geprobeert om te zien of ik die driver van men cardreader op cd heb maar probleempje ik weet de naam van men ingebouwde cardreader niet.Ik heb al gekeken bij systeeminfo maar amai er staat daar zoveel en op dat gebied ben ik nu ook weer niet de beste.

mvg

macfreak

Hallo allemaal,

Men probleempje is opgelost na een klein beetje zoeken toch de naam van de cardreader gevonden maar had die naam eigenlijk nie nodig. :o .Heb de driver cd ingestoken en de pc automatisch laten zoeken naar het besturingssysteem voor de cardreader.geinstaleert en voila nu werkt mijn cardreadertje weer perfect dankzij de hulp op dit forum natuurlijk.thx folks :thumb:

mvg

een happy vista premium gebruiker :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan