Geheugenmelding Internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Berichten
387
Vaak als ik Internet Explorer afsluit dan krijg ik na het sluiten de melding van een geheugen probleem (Zie bijlage).
Wat kan dit zijn?
Ik heb o.a. de internetbestanden gewist en geheugen op C schijf is voldoende!
Wie kan me helpen?
 

Bijlagen

  • Klembord01.jpg
    Klembord01.jpg
    16 KB · Weergaven: 27
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Heb zelf explorer er al een keer opnieuw opgezet, maar dit heeft ook niets geholpen. Af en toe heb ik het wel weer en dan gaat het weer een tijdje goed. Verder heb ik met explorer geen problemen. chijf controle e.d. hebben ook niets opgeleverd. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
 
2 tips:

1. iefix draaien.
2. Als 1. niet helpt:
Schakel tijdelijk eens de invoegtoepassingen van derden uit, en kijk of het probleem terugekomt:
Start -> Uitvoeren -> inetcpl.cpl
(in IE6): tabblad Geavanceerd -> sectie Surfen -> vinkje uitzetten bij: Browser-extensies van derden inschakelen.
Daarna Internet Explorer afsluiten en opnieuw starten.
Komt het probleem dan niet meer terug, dan (ook weer via inetcpl.cpl, in het tabblad Programma's -> invoegtoepassingen beheren) de browser-extensies bekijken die door derden (niet-Microsoft) zijn geïnstalleerd, en die allemaal uitschakelen. Dan weer vinkje zetten bij Browser-extensies van derden inschakelen zetten, Internet Explorer herstarten en kijken of het probleem wegblijft.
Daarna, via invoegtoepassingen beheren, stuk voor stuk de invoegtoepassingen weer inschakelen, totdat het probleem zich weer voordoet, zodat je weet welke invoegtoepassing voor de crashes verantwoordelijk is.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Wat bedoel je met iefix draaien?
 
Wat bedoel je met iefix draaien?

Downloaden en uitvoeren.

Zie bijlage wat iefix bij mij allemaal gedaan heeft: In essentie Internet Explorer terugzetten op standaardwaarden (incl. herregistratie van relevante .dll bestanden), maar met behoud van invoegtoepassingen etc.

Tijs.
 

Bijlagen

  • iefix_functies.JPG
    iefix_functies.JPG
    79 KB · Weergaven: 45
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan