Geheugenprobleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bongers85

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
55
Geachte heer/dame,

Bij het laden van een website krijg ik zo nu en dan een pop-up die zegt dat een script van de website niet geladen kan worden omdat er te weinig geheugen is. Weet iemand wat dit betekent en hoe ik dit kan verhelpen? Het gekke is dat ik op mijn harde schijf nog minimaal 30GB vrij heb. Ik krijg ook meldingen dat Windows te weinig virtueel geheugen heeft.

Bij voorbaat dank!

Groeten,

Rob
 
Er staat wel een dikke fout in de instructies aldaar (sectie "Hoe kan ik het virtuele geheugen aanpassen"):
Er wordt gezegd te dubbelklikken op Deze Computer, terwijl dit had moeten zijn: Rechtsklikken op Deze Computer, en dan Eigenschappen kiezen.

De rest lijkt dan wél weer in orde te zijn aan de instructie.

Tijs.
 
Ok bedankt voor de snelle reacties! Maar een andere vraag: welke waarden moet ik dan invullen bij minimale en maximale grootte?

Mijn RAM is, als ik me niet vergis, 512 MB (rechtsklik op Deze Computer bij het tabblad Algemeen, onderaan: Kloksnelheid 1.91 GHz, 512 MB). Ik neem aan dat die 512 MB het RAM geheugen is? Ik ben een leek op het gebied van computers :)
 
Als je een vast virtueel geheugen wil ( aangepaste grootte) vul dan 768 MB als begin én eindwaarde in,maar aangezien RAM geheugen tegenwoordig erg goedkoop is kun je beter een module bij kopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan