mijn computer, een desktop met windows xp, geeft al een hele poos problemen. Vaak wil hij opeens niet meer starten, geeft een paar piepjes en dan een bericht dat hij problemen heeft met het geheugen. Hij is hiervoor al weggeweest naar de reparateur, die heeft hem met een tooltje weer gestart, en dat was het dan. Na 3 keer opstarten was hetzelfde probleem er weer. Toen is hij schoongemaakt, dat hielp wat langer, alleen doet hij soms raar, door dingen gewoon niet op te slaan of zo. Toen hiels opeens de router ermee op, maar een router vervangen hielp niet, ook de netwerkkaart vervangen hielp niet en de kabel ook niet. De hele computer opnieuw formatteren heeft alleen tot resultaat dat ik nu ook de decoder van de dvd speler kwijt ben. Je begrijpt, ik ben ten einde raad. Een vriend erbij gehad, die heeft het van voor af aan geprobeerd om die router en het hele gebeuren weer te installeren, en jawel, natuurlijk, tot mijn schande lukte het hem wel, maar ik ben nu een dag verder en opnieuw heeft hij er de brui aan gegeven, het IP adres is eruit en hij krijgt geen nieuwe toegeweze, geeft hij aan, ook de inbelinstellingen zijn eruit en die neemt hij niet meer op.
Wie o wie kan mij helpen. Ik denk zelf dat er toch echt iets mis is met het geheugen, maar hoe los ik dat op ?
Mietjo
Wie o wie kan mij helpen. Ik denk zelf dat er toch echt iets mis is met het geheugen, maar hoe los ik dat op ?