Geheugenuitbreiding (Celeron 2.66)

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
Berichten
177
hallo, ik wil mijn geheugen uitbreiden maar ik weet niet hoeveel geheugen ik erbij moet kopen ik heb er nu 256mB DDRAM SDRAM 266MHz zitten ik wil de geheugen uitbreiden omdat mijn computer de laaste tijd te traag werkt mijn computer ziet nu zo uit
intel celeron 2.66GHz
256MB DDRAM SDRAM 266MHz
80GB
64MB DDRAM videokaart
windows xp



kan er iemand mij helpen?
 
Als een computer "ineens" trager werkt zal meer geheugen dat echt niet oplossen. Meestal is een configuratiefout of een virus cq spyware hiervan de oorzaak.
 
Je kan er gewoon 256mb DDR 266mhz (PC2100) bij plaatsen. Of als er geen andere keus is, zou 333Mhz (PC2700) nog kunnen, echter gaat deze wel werken op de snelheid van je reeds geinstalleerde 266mhz-geheugen.
 
help

neen iik denk niet dat het een virus of zo is
maar het kan iets zijn die in het bios veranders is maar ik versta niks van mijn bios ik heb een pgoenix moederbord maar ik weet nie hoe ik de bussnelheid kan verminderen want ik heb het programma aida gadraaid en er staat erop dat de bussnelheid te hoog staat
je kan meer informatie over mijn computer vinden op www.miniq.net
het is die miniq 450 (grijs)

alvast bedankt voor het reageren
 
Je kan er minstens 512MB bij plaatsen, als je dat wil. 256MB kan natuurlijk ook. PC2700 (DDR333)-geheugen heeft weinig nut, alles draait toch aan de snelheid van de traagste geheugenmodule.

Ik heb je topic ook even voorzien van een duidelijkere titel, 'help' zegt niets over het probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan