GeiL 4 GB DDR2-800 Kit op MB M3N78 PRO

Status
Niet open voor verdere reacties.

articcie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Goedenmorgen beste mensen,

ik ben bezig met een pc samen te stellen, en mijn volgende missie is om een goed geheugen te vinden.
ik heb nu op het oog de GeiL 4 GB DDR2-800 Kit (Retail, Black Dragon, GB24GB6400C5DC )

hier zou ik dan 2 sets van willen nemen.
Mijn vragen zijn:

* Is dit uberhaupt een goed geheugen? op internet zijn de meningen er over verdeelt. Ik heb gelezen dat je soms het voltage wat moet opschroeven om instabiliteit te voorkomen? klopt dit? En zoja is dit moeilijk?

* Wordt dit geheugen ten volle ondersteunt door het MB? ik ga draaien op 64 bits, dus de 8 GB wordt vol gebruikt. Maar op de Qualified Vendor List van Asus, staat deze er niet bij. Wel enkele andere van Geil. Maar deze dus niet. Is er dan een mogelijkheid dat het niet werkt? Of zal het wel loslopen daarmee?

* Er is nu een actie bij een bekende computerwinkel waar 1 set wordt aangeboden voor 69,95.. opzich niet zo heel veel. Maar er staat in de omschrijving dat die 2 modules identiek zijn en daarom super lopen. Als ik 2 sets koop, zijn ze dan nog steeds volledig identiek? of is dat niet iets om me druk om te maken?

Alvast hartelijk dank voor het lezen!

Groetjes Articcie

GEIL is één van de topmerken geheugen en ik heb nog nooit gehoord dat je voltage moet opschroeven voor meer stabiliteit. Of 8 GB ondersteund wordt door het MB zal je even bij de specs van het MB moeten kijken dat kan ik ook zo niet zien. En ja, je kan rustig twee sets kopen. En dat het niet op de lijst van ASUS staat zou ik me niet zo druk om maken.

schitternd! dankje voor de snelle reactie.

mijn MB ondersteundt dit:
4 x DIMM, Max. 8 GB, DDR2 1066/800/667 ECC,Non-ECC,Un-buffered Memory

Ik denk dat ik dan maar eens geld ga laten rollen!

Nog een prettige dag verder, mijn vragen zijn in 1 keer opgelost:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan