Geinfecteerd? Blauwe schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janny Rutjes

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,
(ik weet niet of ik hier in de goede sectie zit)

Vanmiddag heb ik een online scan gedaan bij BitDefender.
Daaruit bleek dat ik 23 virussen had, die volgens mij niet allemaal verwijderd konden worden.
Daarna heb ik Bitdefender V10 geinstalleerd maar mn pc krijgt sindsdien niets anders dan blauwe schermen nadat ik de pc opnieuw opstart en een icoon aan klik. En elke keer dat mn pc opnieuw opstart krijg ik een schijfcontrole. Ook als ik de pc handmatig uit heb gezet.

Via taakbeheer doen sommige programma's het nog, dus ik heb geprobeerd geprobeerd Bitdefender van mn pc te verwijderen met Regcleaner, maar dit lukte niet helemaal.
Ook bij systeemherstel krijg ik de melding dat hij niet terug gezet kan worden.

Ik heb de opstartprogramma ook uitgezet, maar die starten alsnog op. Vooral Torrent.exe blijft opstarten.

Weet iemand wat ik nog meer kan doen?

Oja, bij de blauwe schermen geeft hij aan: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.

Bvd Janny

Doe eerst dit: start > uitvoeren > Chkdsk /f /r > enter "J "> opnieuw opstarten en laat de hele schijfcontrole uitlopen.

Dat torrent.exe, weet je van welk programma dat is, heb je een torrent programma ?

Hier kan je een verwijdertool voor bitdefender downloaden:
http://www.bitdefender.com/KB333-en--How-to-uninstall-BitDefender.html

Heb je nog een andere antivirus op je pc staan of had je voor bitdefender geen bescherming ?

Laatst bewerkt:
Hallo, bedankt voor je antwoord.

Ik heb Bittorrent op mn pc staan, maar torrent.exe starte nooit vanzelf op.

Groetjes

maar is torrent.exe wel van Bittorrent ?

Zou goed kunnen dat van een van een virus is.

Nadat ik met jouw link BitDefender heb verwijderd doet mn pc het weer normaal. Dus bedankt! :thumb:
Torrent.exe start ook niet meer automatisch op, ik kijk nu even in welke map hij staat.
Ik dacht zelf ook dat dat misschien een virus kon zijn.

Ik heb normaal gesproken geen beveiliging omdat alle virusscanners 'gratis of betaald' deze problemen opleveren. Dus voortaan ga ik online scannen, dat scheelt een hoop.

Nogmaals bedankt ;)

Groetjes Janny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan