Geinfecteerd door een virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamavanryan

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
goedendag, helaas ook ik getroffen met een virus en krijg m er niet uit. er zat ( en zit waarschijnlijk) een trojan in. dat gaf ie aan met opstarten, msn deed het wel, intErnetexplorer niet. na diverse scans deed ineternet het wel maar starte mijn laptop opnieuw op uit zijn eigen. nu steeds scant avg en krijg ik de melding dta er iets ontdekt is, packed hidden........windowssystem32\gasfkypdchsxns.dll..........normaal lukt het me om alles zelf aardig op te lossen, dit keer niet! wie kan mij helpen??

Laatst bewerkt:
Oke bedankt ben er nu mee bezig, laat straks weten of het probleem is opgelost!

@mamavanryan Graag topictitel aanpassen in een juiste titel a.u.b. Help is zo nietszeggend

zal de titel veranderen..........

ben met het stappenplan bezig, eerste download scanner slaat al 4 x vast, ga de tweede maar proberen...........

beide scans sloegen vast of duurde uren lang, na 9 uur scannen heb ik m maar afgezet ( 225 objecten gevonden)......vreemd met adaware niets te vinden. heb t beide scans om de beurt paar keer snelle scan laten doen en blijf nu nog rotzooi eruit halen. hij geeft niet meer aan dat er hoge bedreigende infecties meer zijn, dus dta is al opgelost:thumb: ik denk gewoon door scannen tot ie niets meer vind?

De progjes heb je ook geupgraded??
En doe de scan eens in veilige modus.

daarnaast verbaast mij het aantal meldingen.
wil je eens een voorbeeld van zo'n melding geven?

De progjes heb je ook geupgraded??
En doe de scan eens in veilige modus.

daarnaast verbaast mij het aantal meldingen.
wil je eens een voorbeeld van zo'n melding geven?

sorry mischien domme vraag, maar wat zijn progjes? gewoon programma, die 2 scans? ha ha ik heb die wel geupdate.........dus als je dta bedoel, ja!

wat voor voorbeelden wil je, meldingen van de infecties? welk soort bedoel je?:o

op dit moment zijn het allemaal adware tracking cookies die hij vind, de trojans worden niet meer aangegeven , geen bedreigende meldingen meer, ik blijf nu alleen veel adware eruit halen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan