Geinfecteerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.

janky

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2001
Na een virusscan gaf Norton aan dat er 92! bestanden geinfecteerd waren met Trojan Dropper ( net 32 exe)en 1 bestand met Backdoor Assasin.
Hij heeft ze nu in qarantine gezet. Kan ik ze daar nu gewoon in verwijderen of moet ik eerst nog iets anders doen?
Ik snap niet dat norton ze niet eerder vond.
Heb actuele virusdefenities via automatische update!

Hoi!

Wat je kan proberen is vanuit qarantine de herstellen (is een knop voor) Noem eens een paar van die bestanden, zijn dit bestanden uit de windows map?

Ik kan niet herstellen dat geeft norton aan.
Het vreemde is dat de bestanden op mijn C schijf staan,maar dat er een hoop bijstaan die ik helemaal niet ken.
Alle bestanden staan dus op de C schijf, zijn allemaal exe bestanden en zo geeft hij het aan:
C\Windows\cache 32

Geplaatst door janky
Ik kan niet herstellen dat geeft norton aan.
Het vreemde is dat de bestanden op mijn C schijf staan,maar dat er een hoop bijstaan die ik helemaal niet ken.
Alle bestanden staan dus op de C schijf, zijn allemaal exe bestanden en zo geeft hij het aan:
C\Windows\cache 32
probeer eens in veilige modus!

Bedankt, het probleem is opgelost dankzij jouw link naar deze topic.

Geplaatst door janky
Na een virusscan gaf Norton aan dat er 92! bestanden geinfecteerd waren met Trojan Dropper ( net 32 exe)en 1 bestand met Backdoor Assasin.
Hij heeft ze nu in qarantine gezet. Kan ik ze daar nu gewoon in verwijderen of moet ik eerst nog iets anders doen?
Ik snap niet dat norton ze niet eerder vond.
Heb actuele virusdefenities via automatische update!

janky,

Die trojans die in quarantaine zitten mag je gewoon deleten. Trojans kunnen namelijk niet gerepareerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan