geinfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

nandolauret

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2002
hallo,

De laatste twee maanden blijk ik heel erg veel bytes te verzenden. Nu twijfel ik of we dit echt zelf gedaan hebben of dat we besmet zijn. Ik heb Norton 2000 en die is geupdate en geeft niks. Ik heb geen firewall.

Hoe kom ik erachter of ik echt zoveel verzonden heb of dat iemand anders in mijn pc zit?

Ze zijn ook weer apart, want als ik ze zelf verzend via outlook wil ik weten hoe ik kan zien hoeveel bytes ik per email verzend. Dus daar wil ik ook zowiezo antwoord op.

Sorry

Geplaatst door nandolauret
..... want als ik ze zelf verzend via outlook wil ik weten hoe ik kan zien hoeveel bytes ik per email verzend.
Geplaatst door nandolauret
Dus hooeveel bytes een email die ik verzonden heb bedraagt.
Zoals je kan zien is je vraagstelling in beide onderwerpen hetzelfde. Ik snap dat er mogelijk iets meer aan de hand is op je pc, maar daar komen we vanzelf achter door de juiste vragen te stellen en doordat jij het juiste antwoord/juiste informatie geeft. Om het overzichtelijk te houden, houden we het graag bij 1 onderwerp.

Daarom gaat deze op slot, en kan je in het andere onderwerp verder gaan met je vraag. Lees ook eens de huisregels over crossposten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan