geinstalleerd geheugen bij windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter johw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

johw

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2010
heb in mijn PC met windows 7 een 4 gh geheugen geinstalleerd. Echter onder SYSTEEM zie ik dat er maar 3 gb geheugen beschikbaar is. Nu is mijn vraag waar zit het geheugen van de overige 1 gb. Iemand een idee?

Hoi

Heb je wel een 64bits versie van w7?

Edit:zo ja...kijk dan eens in je msconfig bij bootini...geavanceerd...evt vinkje weghalen bij max mem.

Laatst bewerkt:
Hey,

Windows 7 32-bit versie gaat maar maximaal tot 3GB ram.
Windows 7 64-bit gaat over de 3GB heen.

Hopelijk zo voldoende te hebben geholpen!!

Groet,
Mark.

@MarkjeD:Welkom nog op Helpmij.nl

Vriendelijk doch dringend verzoek aan je om te stoppen met het plaatsen van "hey"als aanhef in je berichten.
Liever dan hoi of hallo als een "hey" naar een hond.;)

Frank Wannet
Moderator Helpmij.nl

Laatst bewerkt:
@MarkjeD:Welkom nog op Helpmij.nl

Vriendelijk doch dringend verzoek aan je om te stoppen met het plaatsen van "hey"als aanhef in je berichten.
Liever dan hoi of hallo als een "hey" naar een hond.;)

Frank Wannet
Moderator Helpmij.nl

Dacht dat het juist vriendelijk was.. :o
Maar zal er aan denken!

PS.

Sorry dat ik dit niet via PM doe, maar heb geen mogelijkheid tot privebericht sturen i.v.m verenigingsgroep, oid.

Niks tegen vriendelijkheid natuurlijk...de vraag is alleen of dat met "hey" kan:D

@Johw:Je hebt topic op status opgelost gezet.Graag feedback of je er iets mee kon met deze antwoorden.

Hallo Frankwannet & MarkjeD,

het is inderdaad een Windows 7 met 32 bit versie die ik nu geinstalleerd heb.
Voordien had was het een Vista 64 bitversie die op de Pc stond, en daar zag ik natuurlijk dat er 4 GB geheugen in het Systeem stond.
Na test van Windows 7 Advisor van mijn hardware, gaf aan dat mijn PC geschikt was voor een 32 bit versie van Windows 7. Heb ik maar deze versie aangekocht en niet meer stilgestaan bij het feit dat zoals jullie aangaven: er nu maar 3 GB geheugen gebruikt word en te zien is in het Systeem.
Bedankt voor jullie reaktie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan