gek geluid geluid

• Onderwerp starter Onderwerp starter casaa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

casaa

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2005
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw systeem op games op te spelen :

processor : AMD barton 3200+
moederbord : Gigabyte ga7n400pro2 ultra
geheugen : 512mb DDR Kingston
80 GB Maxtor 7200rpm 8MB
vidio kaart : geforce 6600 GT
nu is het helemaal inorde maar als ik een game op heb staan komt er een gek geluid uit de kast ik weet niet precies waar van dan maar weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want het is erg iritant.
alvast bedankt ik reken op jullie:thumb:

Doe je kast is open en luister(tijdens het spel) waar het vandaan komt zal een fan of de hardeschijf zijn.

eeJ nou ... de fans zijn het niet dus ik denk de harde schijf... is er een oplossing voor dan kan ik dat teminste proberen want het geluid komt 1 sec. dan houd het 20 seconde stil dan weer en dan paar keer achter elkaar dus niet in een bepaalt ritme.

Geplaatst door casaa
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw systeem op games op te spelen :

processor : AMD barton 3200+
moederbord : Gigabyte ga7n400pro2 ultra
geheugen : 512mb DDR Kingston
80 GB Maxtor 7200rpm 8MB
vidio kaart : geforce 6600 GT
nu is het helemaal inorde maar als ik een game op heb staan komt er een gek geluid uit de kast ik weet niet precies waar van dan maar weet iemand hoe ik dit kan verhelpen want het is erg iritant.
alvast bedankt ik reken op jullie:thumb:

Heb je die game volledig geinstaleerd op HD? Zo niet als je de CD in de player hebt en je speelt het spel, dan zou de cd player wel eens van zijn oren kunnen maken

Game is voledig geinstaleerd , en de cd speler is het ook niet ... :(

het geluid komt duidelijk uit mijn harde schijf ben ik nu achter gekomen .... weet iemand hoe ik het kan oplossen????? :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan