gek probleem met mijn webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

kjhpeter

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2009
Hallo,
ik heb een probleem met mijn webcam, en ben niet zo goed met webcams, misschien kan het daar dus aan liggen!
mijn probleem: hij zegt steeds:

you have no video capture hardware
video caption will not function properly

wat houd dit in en wat kan ik er tegen doen?

MVG,
kjhpeter

de software kan je webcam niet vinden,heb je je computer opnieuw geinstalleerd? heb je dan ook de betreffende driver geinstalleerd? en bij welke software wordt dit gemeld?

de software kan je webcam niet vinden,heb je je computer opnieuw geinstalleerd? heb je dan ook de betreffende driver geinstalleerd? en bij welke software wordt dit gemeld?

ik wil niet dom doen, maar pc opnieuw installeren?:p
dan is alles er toch af?:o

ja, daarom ook. dat zou kunnen verklaren dat de webcam het niet meer doet, de driver is dan nog niet geinstalleerd. maar zou je meer informatie kunnen geven? heeft de webcam het eerder wel gedaan? sinds wanneer is dit probleem?

ja, daarom ook. dat zou kunnen verklaren dat de webcam het niet meer doet, de driver is dan nog niet geinstalleerd. maar zou je meer informatie kunnen geven? heeft de webcam het eerder wel gedaan? sinds wanneer is dit probleem?

nou, het begon, een maandje geleden, ik had een cam gekocht, en hij deed het, ik ging op vakantie, kwam zondag weer, en nu heb ik het probleem.
Ik begrijp het totaal niet:O
het is een trust WB-1400T weet iemand dan misschien de plaats waar ik de juiste driver kan downloaden?

Kijk met deze info kunnen we tenminste wat! Dit is de driver die je waarschijnlijk nodig hebt....:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan