Beste Excel experts....
Ik heb een gek probleem.
In bijgevoegd bestandje zie je wat er moet gebeuren.
Kortweg:
Als er een waarde van 1-100 wordt ingevuld dan wordt het percentage teken/Criterium zwart
Als er 0 wordt ingevuld blijft het percentage teken/Criterium rood
Als je eerst bv 10 invult (de tekst wordt zwart) en je dan de waarde wist (del) dan wordt alles weer rood.
Met name dat laatste is een probleem.
In bijgevoegd bestand werkt dat prima, zowel in Excel 2007 als in Excel 2002
MAAR....
Als ik deze 3 cellen met de opmaak kopieer naar het bestand waarin ik het eigenlijk werkend wil hebben dan werkt het wel in Excel 2002, maar niet in Excel 2007.
Als je dan dus de waarde wist, dan wordt de tekst niet meer rood. Dat lukt alleen door 0 in te voeren.
Ik heb ook al andere manier geprobeerd zoals met deze formule (ergens van dit forum): =EN(A1<>"";A1>0)
Daaruit lees ik dat als er geen waarde is ( "" ) je dezelfde uitkomst hebt als groter dan 0.
Ook dat werkt prima in een voorbeeld blad, maar niet in mijn doelbestand.
Schijnbaar is er dus iets met dat bestand waarom het niet werkt, kan iemand bedenken waarom????
Eventueel een andere omweg met hetzelfde resultaat (behalve VBA) is ook welkom...
Ik kan dat bestand helaas niet meesturen.....
Ik heb een gek probleem.
In bijgevoegd bestandje zie je wat er moet gebeuren.
Kortweg:
Als er een waarde van 1-100 wordt ingevuld dan wordt het percentage teken/Criterium zwart
Als er 0 wordt ingevuld blijft het percentage teken/Criterium rood
Als je eerst bv 10 invult (de tekst wordt zwart) en je dan de waarde wist (del) dan wordt alles weer rood.
Met name dat laatste is een probleem.
In bijgevoegd bestand werkt dat prima, zowel in Excel 2007 als in Excel 2002
MAAR....
Als ik deze 3 cellen met de opmaak kopieer naar het bestand waarin ik het eigenlijk werkend wil hebben dan werkt het wel in Excel 2002, maar niet in Excel 2007.
Als je dan dus de waarde wist, dan wordt de tekst niet meer rood. Dat lukt alleen door 0 in te voeren.
Ik heb ook al andere manier geprobeerd zoals met deze formule (ergens van dit forum): =EN(A1<>"";A1>0)
Daaruit lees ik dat als er geen waarde is ( "" ) je dezelfde uitkomst hebt als groter dan 0.
Ook dat werkt prima in een voorbeeld blad, maar niet in mijn doelbestand.
Schijnbaar is er dus iets met dat bestand waarom het niet werkt, kan iemand bedenken waarom????
Eventueel een andere omweg met hetzelfde resultaat (behalve VBA) is ook welkom...
Ik kan dat bestand helaas niet meesturen.....