gek van high risk meldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hoi
Ik maak gebruik van norton personal firewall 2003, maar word momenteel helemaal gek van de highrisk popups, met de vraag welke aktie ik wil ondernemen, ik vink altijd, deze optie altijd gebruiken, aan en vervolgens block en dan ok. maar moet soms wel 20 hackers achter mekaar wegklikken. firewall staat al op het laagste alert level, bij bijna alle problemen gaat alleen het kruisje flitsen ( ook al irritant) maar bij high risk gevallen krijg ik dus een schermpje met wat ik wil doen, weet iemand een manier om dit weg te krijgen
( zonder de firewall uit te zetten lol) wil wel dat alles opgeslagen word in een logbestand wat ik dan 1 keer per week nakijk,of 1 ip nummer het meer dan eens probeert(dan onderneem ik aktie)met al die veilgheidschermpjes valt op deze manier niet met de computer te werken.

werkt niet, en trouwens, er moet een aktie worden ondernomen (permit of block) dus lijkt me ook niet zinvol.

nou ja, heb mijn router aangesloten en heb nu geen last meer van de meldingen, (zit ook een firewall in) probleem opgelost dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan