gek van mijn laptop problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reken op 80 tot 120 euro, als je een officiële Acer accu koopt.
Overigens denk ik niet dat Acer ermee wegkomt om een accu binnen een jaar te laten kapotgaan, mocht dat het probleem zijn geweest.

Tijs.

Wow. Hier schrik ik van! Snel naar de winkel ermee. Brandlucht, je brand je hand. oei oei.

Nog even, en hij ontploft!

Succes met je andere laptop die je misschien gaat kopen:p

heeft 50 euro gekost de reperatie (noujah veel beter is het niet geworden) en nu begint ie weer met hetzelfde!!

heeft 50 euro gekost de reperatie (noujah veel beter is het niet geworden) en nu begint ie weer met hetzelfde!!

Heeft 50 euro gekost?

Dan heb je toch iets niet goed gedaan.

Ik heb dezelfde laptop als jou, ook opgestuurd 2x, en beide keren volledige kostenloos gedaan.
Ze kwamen de laptop halen bij mij, en kwam hem gemaakt weer terug brengen
eerste keer duurde het 2 weken, en de 2x duurde het 1 week.

Maar je laptop is nu dus +/- 1 jaar oud? Kan hem nog steds opsturen en beroep doen op de technische levensduur van een laptop, die staat op 3 jaar. Binnen die 3 jaar is bij wet verplicht dat een kosteloze reparatie wordt uitgevoerd.

Grt

Rens

Ik heb de laptop in de winklel gebrach en daar zouden ze de laptop opsturen naar acer maar ze hebben hem Zelf gemaakt. Hierna kreeg ik een briefje waar opstond wat de problemen waren 2x virusscan dus 1 verwijderd en de laptop is stofvrij gemaakt maar dit heeft weinig geholpen jammer genoeg dus vervolgens niet weer heengebracht. €40 onderzoekskosten en €10 stofvrijmaken kosten.

Ik heb de laptop in de winklel gebrach en daar zouden ze de laptop opsturen naar acer maar ze hebben hem Zelf gemaakt. Hierna kreeg ik een briefje waar opstond wat de problemen waren 2x virusscan dus 1 verwijderd en de laptop is stofvrij gemaakt maar dit heeft weinig geholpen jammer genoeg dus vervolgens niet weer heengebracht. €40 onderzoekskosten en €10 stofvrijmaken kosten.

had hem maar naar acers laten sturen

dan had je waarschijnlijk een nieuwe gekregen :thumb:

Kun je alsnog proberen.

Grt

Rens

De garantie is alleen al om

De wettelijke garantie geld voor de technische levensduur van een apparaat, de technische levensduur van een laptop is geloof ik 3 jaar.

Je hebt dan dus recht op kostenloze reparatie van je product gedurende 3 jaar.

Tenminste dat heb ik destijds bij kassa( of zo'n soort gelijk programma gehoord)

But correct me if i'm wrong.

Ik had trouwens geen geld betaald voor die reparatie van je laptop de vorige keer. Is gewoon geldklopperij geweest.

Gr.

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan