Gekickt door punkbuster:S:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

HaRdCoRe[NL]

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2006
Hallo,,

Ik heb sinds kort Cod4..

Ik heb alles correct geinstaleerd en punkbuster geupdate. Maar als ik in een server ga met Punkbuster word ik na 1 min gekickt met de volgende reden: RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrB.ExE Initialization.. Ik heb bij de firewall bij uitzonderingen PB uitgevinkt. en ook al een keer de firewall uitgezet maar NIKS helpt!! ook updaten helpt NIKS!:S Ik baal hier heel erg van:( Ik kan alleen in servers zonder PB..

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

M.v.G Tom

Jouw probleem zou op te lossen zijn als je de updates uit laat zoeken door Pbsetup. In het Engels staat op deze site een uitleg plus een download.
Soms is het nodig om Cod en Punkbuster te uninstallen om ze opnieuw te installen en dan met Pbsetup de updates voor Punkbuster te regelen. Zie dit forum.

Laatst bewerkt:
Download hier de PB versie die mogelijk de oplossing voor je probleem is: http://www.dt-dutchtouch.nl/download_punkbuster.htm

Download het in de map waar je Joint Ops hebt geinstalleerd. Meestal C:\Program Files\Nova World\

Pak daar het bestand uit en start het spel opnieuw. Nu zou het probleem over moeten zijn. :thumb:

we hebben het over COD4 volgens mij moet je naar een threat hier boven;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan