Gekke dingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Housje

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2003
Na een tijdje begint mijn muis allerlei gekke dingen te doen, hij toont constant de eigenschappen van het bureaublad. Als hij dit doet, dan kan ik dus niets meer met mijn muis doen. Als ik mijn adsl verbinding dan wil openen, dan opent hij winamp, outlook express en prullenbak. Reboot helpt dan even, maar dan begint hij weer opnieuw. Dus mijn bureaublad begint wild te worden eigenlijk. Ik heb de laatste norton updates gedaan en hij vindt geen virus. Enig idee waar dit aan kan liggen?

Greetz

Welk merk/type muis heb je? Laatste drivers al geïnstalleerd? Bij draadloze muis, batterijen al vervangen?

Het is een gewone ps2 muis, redelijk standaard, denk microsoft gewoon. Ja het is dus bij een vriend dat het probleem zich stelt, mja. Maar als ik niet op internet kom, dan doet hij dus alles heel normaal. Daarmee dacht ik toch dat het een virus was of zo. Ik heb juist een uur achter die zijn pc gezeten en toen werkte alles normaal. En ik zat even op internet en hop prijs.

Jammer dat we niet weten hoe het afgelopen is...
Er bestaat ook een progje die dit soort dingen doet.
Geen hacker maar meer een ´geintje´

amai

Ja, ik heb dus een nieuw muis aangesloten en het probleem was verholpen. Toch bedankt!

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan