Gekke tekens in bestand na kopiëren vanuit Writer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peer31

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
239
Hoe komt het dat een bestand van OpenOffice.org Writer dat ik op mijn hoofdcomputer (Vista) heb staan, in mijn Netwerk op de tweede pc( XP) met allerlei gekke tekens wordt weergegeven?
Groetjes,
 
leg ff wat beter uit.. zo snap ik er helemaal niets van...

verstuur je het ofzo...? of wat? en waarmee open je het op de andere computer?
 
Waarschijnlijk heb je een font gebruikt die niet wordt ondersteund op de andere computer.
Kijk na welk font je hebt gebruikt, kopieer dat font naar de map in xp FONT in de windows map.
Dan moet je het normaal kunnen zien.
 
nee.. hij maakt het in open office en opent het in word van widows zegmaar... en dat gaat niet... als hij dat ff kan vertellen of het zo is... ikheb het probleem thuis ook gehad. de enigste oplossing is: Kopier het bestand ctrl+c ctrl+v in kladblok. plaatjes enzo gaan niet mee... en de layout wordt dan wel ***... en dan dat van kladblok CTRL C CTRL V naar word en dan heb je het.. of gewoon op die andere ocmputer open office instaleren.
 
Bestand

Hallo in my life,
Inderdaad in de hoofdpc(met Vista) gebruik ik Open Office en bij de andere pc ( XP) gebruik ik Word. Daar zal het aan liggen!
Bedankt.
Groetjes,
 
:p jep dat is het :p

doe dat kladblok maniertje.. of maak het op de andere computer...
 
Bestand

Het font kan de veroorzaker niet zijn.
Bij OpenOffice staat als extensie odt bij Word staat Microsoft Word document.
Ik probeer er mee te leven. Koop nog eens een keer Microsoft Office.
Bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Peer
 
in de open office versie kun je de bestanden ook opslaan als doc en dan kun je het wel lezen in office word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan