Hoi allemaal,
Op Internet heb ik al wat meer info gevonden, maar ik heb ook gemerkt dat velen er toch nog niet helemaal uitkomen. Zo ik ook
Graag zou ik in een planning gekleurde cellen (excel 2010) waarin tekst staat op willen laten tellen. Op dit moment gebruik ik een andere formule (zie bijlage), maar dit is vrij omslachtig. In dit bestand verberg ik rij A (#VERW!) en B (WIJ), onhandig dus.
#VERW! WIJ Geel
#VERW! WIJ Geel
#VERW! ANN Rood
#VERW! ZIE Oranje
WIJ Geel 2 (=AANTAL.ALS('Planning 2011'!B1:B615;"*WIJ*")
M/N Geel 0 (etc...)
ANN Rood 1
ZIE Oranje 1
Het lukt mij niet om het bestand toe te voegen, vandaar maar zo
Ben al wel in VBA bezig geweest, maar het is mij niet gelukt
Weet trouwens niet of dit invloed heeft op volgende formules. Weet ook niet hoe je de oude formules uit VBA kunt halen.
Kan iemand mij helpen???
Alvast bedankt!
Groeten, Suzanne
Op Internet heb ik al wat meer info gevonden, maar ik heb ook gemerkt dat velen er toch nog niet helemaal uitkomen. Zo ik ook

Graag zou ik in een planning gekleurde cellen (excel 2010) waarin tekst staat op willen laten tellen. Op dit moment gebruik ik een andere formule (zie bijlage), maar dit is vrij omslachtig. In dit bestand verberg ik rij A (#VERW!) en B (WIJ), onhandig dus.
#VERW! WIJ Geel
#VERW! WIJ Geel
#VERW! ANN Rood
#VERW! ZIE Oranje
WIJ Geel 2 (=AANTAL.ALS('Planning 2011'!B1:B615;"*WIJ*")
M/N Geel 0 (etc...)
ANN Rood 1
ZIE Oranje 1
Het lukt mij niet om het bestand toe te voegen, vandaar maar zo

Ben al wel in VBA bezig geweest, maar het is mij niet gelukt

Weet trouwens niet of dit invloed heeft op volgende formules. Weet ook niet hoe je de oude formules uit VBA kunt halen.
Kan iemand mij helpen???
Alvast bedankt!
Groeten, Suzanne