Hallo,
Al een paar keer ben ik hier goed geholpen met een probleem en ik hoop dat dit nu ook weer lukt.
In het test bestandje wordt er op de banen bij de deuren klanten neergezet dit kan links op de deur of rechts. (links of rechts max. 3 per rit)
Dit kan in het rood, blauw en groen.
Ook word hier gekeken of er geen dubbele voor komen die niet naast elkaar mogen staan.
Is dit het geval dan wordt de cel geel als waarschuwing.
klant 3 op deur 8 mag niet naast elkaar staan i.v.m. fouten maken.
Maar ook klant 26 op deur 24 en 25 mag niet want dit is ook naast elkaar.
Dit is gedaan met voorwaardelijke opmaak.
Nu zou ik graag willen dat alles wat op blad 1 in getikt wordt automatische ook op blad 2 gekopieerd wordt.
Dus ook de kleur van de getallen Zonder dat het de voorwaardelijke opmaak instellingen van blad 2 veranderd.
Jan
Al een paar keer ben ik hier goed geholpen met een probleem en ik hoop dat dit nu ook weer lukt.
In het test bestandje wordt er op de banen bij de deuren klanten neergezet dit kan links op de deur of rechts. (links of rechts max. 3 per rit)
Dit kan in het rood, blauw en groen.
Ook word hier gekeken of er geen dubbele voor komen die niet naast elkaar mogen staan.
Is dit het geval dan wordt de cel geel als waarschuwing.
klant 3 op deur 8 mag niet naast elkaar staan i.v.m. fouten maken.
Maar ook klant 26 op deur 24 en 25 mag niet want dit is ook naast elkaar.
Dit is gedaan met voorwaardelijke opmaak.
Nu zou ik graag willen dat alles wat op blad 1 in getikt wordt automatische ook op blad 2 gekopieerd wordt.
Dus ook de kleur van de getallen Zonder dat het de voorwaardelijke opmaak instellingen van blad 2 veranderd.
Jan