gekleurde links in 't zwar in FrontPage

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hey babe,

Ff een vraagje: als je een link maakt in FrontPage, wordt deze automatisch (bij mij een paarze) kleur. Ik wil dit graag gewoon in het zwart hebben. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

Oh ja, direct nog een vraagje: Ik heb wat toetsen tegelijk ingedrukt (echt per ongeluk!) en nu, als ik gewoon typ in het normale scherm, zie ik alle tekentjes die FP gebruikt, zoals p en a, /p etc. Hoe krijg ik dat weg?

Liefs,
Leintje

Geplaatst door leintje
Hey babe,

Ff een vraagje: als je een link maakt in FrontPage, wordt deze automatisch (bij mij een paarze) kleur. Ik wil dit graag gewoon in het zwart hebben. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?

je kan bij vlink (of visit link) de kleur kiezen.

Klik met je rechtermuis op de pagina en kies voor eigenschappen van pagina.
Tabblad achtergrond.
Hier kun je de kleuren veranderen. :)

Geplaatst door leintje
Oh ja, direct nog een vraagje: Ik heb wat toetsen tegelijk ingedrukt (echt per ongeluk!) en nu, als ik gewoon typ in het normale scherm, zie ik alle tekentjes die FP gebruikt, zoals p en a, /p etc. Hoe krijg ik dat weg?
Dit snap ik niet helemaal.
Bedoel je misschien dat je nu een ander tabblad gebruikt?
Onderin het scherm....... Normaal/HTML/Voorbeeld.
Dan zou je op "Normaal" moeten klikken.

zwarte links gelukt, nu nog....

Hoi Great en Frisian,

Dank jullie voor de antwoorden. Die van Frisian begreep ik zowaar! Het is dus gelukt.

Wat ik bedoel met de 2e vraag: Inderdaad: normaal/html/voorbeeld.

Ik typ dan gewoon tekst in de stand: normaal, maar zie toch de opmaak gegevens verschijnen.....

Nu iets duidelijker? Zou niet weten hoe ik het anders moet omschrijven... snif...

Greetz,
Lein

Maar, je klikt toch gewoon op het tabbladje "normaal", tikt dan je tekst en als je op het tabbladje "voorbeeld" klikt zie je hoe de opmaak er werkelijk uit komt te zien?
Of begrijp ik je nu weer verkeert?
Om HTML zichtbaar te maken klik je weer op het "HTML" tabbladje.

tja...

Hoi Frisian,

Wat jij zegt klopt als een bus! Dat doe ik dus ook, maar toch... ik zie echt in het tabblad de opmaak verschijnen. Zie het schermafdrukje dat ik heb bijgevoegd....

Liefs,
Lein

Bijlagen

• help.jpg
    help.jpg
    72,8 KB · Weergaven: 36
O jee.
Ik ben niet echt een ster in Frontpage.
Helaas geen oplossing hiervoor.
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt moek zeggen.

Iemand anders???

Toch hartelijk dank hoor Frisian. Ik hoop dat iemand anders mij kan helpen.

Liefs,
Lein

Hebbes. :)
Ga even naar Beeld --> Opmaakcodes weergeven.
Daar kun je het aan en uitzetten.

YESSSSS.......

Frisian:

JE BENT GEWEEEEEEEEELDIG!!!! En weer een probleem opgelost.

Als deze muts ff logisch had nagedacht, had ze er natuurlijk zelf uit moeten kunnen komen... alleen... deze muts kijkt af en toe niet verder dan dat haar neusje lang is....:rolleyes:

Thanks!
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan