gekleurde strepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marinusmali

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2009
I
Ik woon in Thailand en heb een notebook gekocht inNederland in 2006.
Sinds ee halfjaar verschijnen er vertikale gekleurde strepen op mijn scherm waarvan het aantal nu is uitgegroeid tot zeker 200.
Als ik mijn notebook aansluit op mijn lcd tv dan heb ik daar geen strepen op maar alleen op mijn notebook scherm (Acer).
Heb een Notebook pad cooler aangeschaft maar het probleem blijft bestaan, gaat gewoon door dus er komen gewoon meer strepen bij en men kan het hier niet oplossen.("Koop maar een nieuwe is het antwoord").

II

Als ik films download dan kan ik ze wel afspelen op mijn notebook maar niet op mijn lcd tv, want dan verschijnt er een rood vlak.

Help!!! Help!!!!

Dat rode vlak op je tv scherm komt door de instellingen. Toch vermoed ik nu al dat (aangezien je laptop vrij oud is) het scherm niet echt lekker meer is. Waardoor het beeld op de tv wel gewoon blijft. Maar het scherm op je laptop (acer) bijna aan het einde is.

Dat rode vlak op je tv scherm komt door de instellingen. Toch vermoed ik nu al dat (aangezien je laptop vrij oud is) het scherm niet echt lekker meer is. Waardoor het beeld op de tv wel gewoon blijft. Maar het scherm op je laptop (acer) bijna aan het einde is.

Om eerlijk te zijn had ik ook zo'n probleem en kwam er niet uit. Toen deed ik een volledige herinstallatie van de computer en het probleem was weg...weet dus nog steeds niet WAT het was, maar het was tenminste opgelost bij toeval...ik wil je niet aanraden om je pc opnieuw te installeren btw.

Je kan ook proberen even je videokaart driver even opnieuw te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan