Gekloonde monitors - geen video op 2e monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellecamps

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Hallo,

Ik heb 2 monitors;
- Medion MD32119PR (1 DVI)
- ACER AL1711 (2 - VGA)
Beiden zijn aangesloten op NVIDIA GeForce 7650 GS & gekloond.

Probleem: bij het afspelen van video (in eender welk programma) heb ik beeld op mijn primair scherm, maar niet op de ACER. Het venster van de toepassing wordt wel geopend, maar het geeft geen video.
Héééééééél af en toe doet ie het wel (in VLC Player). Hoe dit komt is me een raadsel.

Oplossing : ?

Edit :
- codecs "klmcodec505" geïnstalleerd.
- Mediaplayer Classic brengt geen oplossing.

Laatst bewerkt:
Heb je de codecs al geinstalleerd? (Bij voorkeur: KLite mega codecpack.).

En anders download je VLC player om even te kijken of het dan wel werkt. Niet, download dan even Mediaplayer Classic. Die werkt (ook bij mij) gewoon zoals het hoort.

Heb je de codecs al geinstalleerd? (Bij voorkeur: KLite mega codecpack.).

En anders download je VLC player om even te kijken of het dan wel werkt. Niet, download dan even Mediaplayer Classic. Die werkt (ook bij mij) gewoon zoals het hoort.

Hey Johan:
- codecs "klmcodec505" geïnstalleerd.
- Mediaplayer Classic brengt geen oplossing...

En VLC ?

En als je nou 's met de nvidia meerdere beeldschermen wizard gaat spelen? ( Wel even de orginele instellingen onthouden. Anders weet je niet meer hoe het stond).

En VLC ?

En als je nou 's met de nvidia meerdere beeldschermen wizard gaat spelen? ( Wel even de orginele instellingen onthouden. Anders weet je niet meer hoe het stond).

Héééééééél af en toe doet ie het wel (in VLC Player). Hoe dit komt is me een raadsel.
Wat zou ik volgens jou moeten aanpassen in de nVIDIA-wizard ?

Had het zelfde probleem en loste het zo op.

Waarom precies weet ik ook niet :confused:, maar om de een of andere reden wordt de film alleen weer gegeven op het primaire beeldscherm. Het maakte bij mij niet uit welke mediaplayer ik gebruikte. Ik kon een en ander instellen in het ATI Control Center. (De 1 wordt 2 en anders om zal ik maar zeggen).

Alle films worden nu prima weergegeven op de TV. :thumb: Bij de fullscreen weergave is mijn computerscherm geheel zwart, maar dat is verder geen probleem vind ik. :d

Ik ga er van uit dat iedereen het moet kunnen aanpassen bij de beeldscherminstellingen (eventueel specifiek voor de eigen videokaart).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan