gekraak

• Onderwerp starter Onderwerp starter Stafa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafa

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
hallo,

mijn geluid die kraakt ik weet niet waarom. ik heb van alles geprobeerd om op te lossen.
de probleem is als volgt als ik bijv. muziek aanzet en ik ga een spel spelen dan gaat die kraken en dan na 15 min ofzo gaat het weg maar ook zonder dat ik een spel opstart soms gaat die beginnen met kraken .

waar kan het aan liggen :S

mvg,
stafa

Al nieuwe drivers voor je geluidskaart geprobeerd?
Stekkers al goed nagekeken en schoongemaakt misschien slecht contact.

Welke Windows gebruik je? Heb je de juiste versie van DirectX geinstalleerd? Bij Vista zit ie er al in, bij XP moet je kijken of je versie 9 hebt. Ga naar Start, Uitvoeren en typ: "dxdiag" en klik op OK. Je kunt allerlei instellingen van het geluid testen en je ziet de versie van DirectX op je PC.

ik heb alles al geprobeerd via de boxen kraakt het doe ik het aan de voorkant erin(headset) zelfde probleem.

ik zie nu bij dxdiag dat ik 2 soorten geluid heb zie plaatjes

en voor welke moet ik een driver zoeken?

Laatst bewerkt:
Geen sterke electronische apparaten naast je speakers staan?
Geen mobiel ernaast liggen en dergelijke?

nope niks er naast staan :) mobieltje altijd al gehad naast de computer

Ga naar Apparaatbeheer. (Rechtsklikken op Deze computer, Eigenschappen, Hardware.) Klik op het plusje naast Besturing voor geluid, video en spelletjes. Rechtsklik op Realtek AC97 Audio en kies voor Stuurprogramma bijwerken. Laat automatisch zoeken in het vervolgvenster.

NB: heb dxdiag die tests uit laten voeren?

Laatst bewerkt:
ik heb hem handmatig geupdate en ik denk dat de probleem is opgelost :) je hoort nog van me

mvg,
stafa

ik d8t dat die weg was maar is niet zo hij is wel minder geworden:(:(:(:confused::confused::confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan