Gekraakte CD-rom Kopieëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

KingYellow

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2005
2 gekraakte cd-roms heb ik hier voor me liggen,
Grand Theft Auto Vice City staat erop om precies te zijn.

Ik installeer het, activeer DirectX, ik gebruik de Crack om het programma te kunnen openen.. en Ja hoor.. Helemaal perfect, het werkt.

Het enige nadeel.. ik moet hem met CD erin spelen,
maar de Gekraakte CD is niet van MY.
Dus ik ging de Gekraakte CD kopieëren,
volgens my is dit gelukt.. ALLE bestandjes (ook de verborgen) zijn overgezet.

TOCH WERKT MIJN KOPIE NIET!!!

hoe komt dit? kan iemand me vertellen hoe ik het kan oplossen?

Dit ruikt naar warez...

De speelcd: is die legaal of illegaal? je hebt nog iets nodig, maar ik denk dat dit hier niet mag verteld worden...

Volgens mij is het gezien de huisregels niet toegestaan een antwoord hierop te geven.
Het gaat hier om een gekraakte cd die ook nog eens illegaal gekopieerd moeten worden. Lijkt me dus dubbel illegaal.

Onze huisregels
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).

Geplaatst door KingYellow
2 gekraakte cd-roms heb ik hier voor me liggen,
Grand Theft Auto Vice City staat erop om precies te zijn.

Ik installeer het, activeer DirectX, ik gebruik de Crack om het programma te kunnen openen.. en Ja hoor.. Helemaal perfect, het werkt.

Het enige nadeel.. ik moet hem met CD erin spelen,
maar de Gekraakte CD is niet van MY.
Dus ik ging de Gekraakte CD kopieëren,
volgens my is dit gelukt.. ALLE bestandjes (ook de verborgen) zijn overgezet.

TOCH WERKT MIJN KOPIE NIET!!!

hoe komt dit? kan iemand me vertellen hoe ik het kan oplossen?

Je hebt na mijn mening z.g.n.d. "Game Copy Protection Identifying Tools" nodig om te kijken of en eventueel wát voor soort beveiliging er op de CD-ROM zit. Bij de meeste tools krijg je op het moment dat er een (soort/type) beveiliging gevonden is, al een hint hoe je deze CD-ROM kan branden, bijvoorbeeld met welk brandprogramma...

Succes... :thumb:

Groet,

Sander.

:)

ik ben als eerst aan de slag gegaan met de Copy Protection identifying Tools. Daar stuitte ik al gelijk tegen een probleem aan, alle scans werken blijkbaar alleen ASPI-drives. en By my staat er dat ik een CDFS-drive heb.
Enkel 1 identying progr deed het WEL, maar had geen enkele beveiling gevonden. en ik vertrouw daarop, want het is maar een simpel kopie'tje ;)

en ik heb nog iets ontdekt,
de kopie vd kopie doet het WEL, alleen het laden duurt zeker 10x zo lang dan de normale kopie. (ook middenin het spel telkens als er een Sound word opgezocht)

de enige optie die ik nog zie, is het opnieuw proberen,
maar dan met een "Clone-brandProgramma"

nog iemand een suggestie?

kopieer de cd naar een ISO , BIN/CUE , MDF/MDS bestand en draai dat bestand als cd eens dmv Alcohol 120%

..ik heb opeens voor het eerst kennis gemaakt met een Virtueel, Optisch Station. ik weet niet HOE ik het gedaan heb, en waarom het zo heeft moeten gaan,

maar opeens werkt het spel :)

kan iemand me uitleggen hoe ik dat gedaan zou kunnen hebben? en wat het voor gevolgen heeft, zo'n Virtueel Station..

Heb je gebrand met Nero?
Deze heeft nl. de mogelijkheid te branden naar een viruele schijf.

om eerlijk te zijn,
heb ik bij het branden gewoon de bijgeleverde software gebruikt van HP (recordnow)
ik had trouwens niet eens opnieuw mn cd gekopieërd.
Het spel ging Frame by Frame telkens als ik het probeerde op te starten. En op een dag kwam ik er opeens achter dat er een extra schijf stond, en toen deed het spel het opeens vlekkeloos ;)
zal dat frame by frame afspelen vd CD de betekenis hebben dat ie bezig was met het kopieëren naar de Virtuele schijf?

en ik weet niks van Virtuele schijven, waar halen ze hun ruimte vandaan eigenlijk?

okaY, opgelost
het komt door Alcohol Soft die ik gedownload had,
ik wist niet dat het automatisch ging allemaal,
ik heb namelijk NIX hoeven doen in het programma.

Ik vraag me af wat ik nou precies allemaal met die virtuele schijf kan doen

In die virtuele schijf kun je virtuele cd's afspelen.

In mijn vorige post had ik het over .iso .bin/.cue en .mdf/.mds bestanden.

dat zijn zogenoemde images van een cd die als een bestand op je harde schijf gezet worden.
die bestanden kun je wegbranden naar een CD maar dus ook afspelen in je virtuele station.
Nadeel is dat het 600 - 800 MB per cd op je hardeschijf kost
Het voordeel is dat je geen cd meer nodig hebt. Maar het belangrijkste voordeel is dat je vaak geen lastige omwegen met betrekking tot kopieerbeveiligingen/No cd patches of cracks hoeft te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan