Geld machine SAFESCAN 6155

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
http://www.safescan.com/nl/productDetail/31/222/muntentellers/safescan-6155
  • Hoe werkt het
  • Alle valutas
het geld wordt gewogen,
Hoe kan zo'n machines nou berekenen hoeveel er in een stapeltje biljetten zit?

En alle valuta's,

In het filmpje praten ze over , alle valutas
Maar in de handleiding staat, standaard, EURO DOLAR GB Pound?[/ENTER]

Weet iemand maar van dit multifunctionele apparaat ?

Graag advies​

Hallo,

Dit werkt denk ik gewoon het zelfde als een weegschaal met tel functie.
-Je zet hem op 0 (als hij leeg is)
-Je legt er 10 briefjes op (om goed gemiddelde te krijgen),
-vervolgens vertel je tegen het machine dat er 10 briefjes op liggen, en dat 1 briefje de waarde heeft van.... (het maakt dus niet uit of je er dollars, euro's, Yen, of Post-it's op legt. het krijgt de waarde die jij het geeft.
-Ver volgens leg je er een stapel op en door het gewicht weet hij wat erop ligt.

Het zal denk ik niet werken dat je er 10*5 euro op kunt leggen, en 10*10 euro en 10 * 5 dollar, dat hij dan zegt: 150€ en 50 dollar.

Met munten precies het zelfde.

PS: Hier een link van een tel weegschaal http://www.detectorshop.nl/weegschalen/digitale-weegschaal-30-kg---1-gram-met-telfunctie.php

gr Joost

Laatst bewerkt:
nou het zal allemaal wel
zo'n gevoel had ik ook

Toch schijnen er wel verschillen in te zitten, zie website
Sommige hebben alleen EURO of dollar als tel mogelijkheid

Bedankt

Ja ik denk dat dat vooraf geinstalleerde/opgeslagen "gewichten" zijn van de briefjes met bijbehorende waarde.
Het is vooral voor het tellen van een kassa aan het einde van een winkel dag oid.

Dus ik denk dat je gewoon op het beeldscherm te zien krijgt: voer nu all 10cents in, dan "oke"
dan alle 20 cents, dan alle 50cents, euro munten, 2 euro munten , 5 euro briefjes 10 euro briefjes etc.

maar hoe telt die
het gewicht kan dat niet verschillen?

Hij telt wel degelijk met gewicht. en dit kan inderdaad verschillen echt 100% accuraat zal het dus niet zijn, maar als je per gram meet ofzo dan zit er echt wel genoeg verschil tussen om te vertellen of er 1 of 2 op liggen.

maar sommige valuta's hebben meerdere munten andere gewichten

een beetje krom is het wel

Hoe kan het bepalen ofer nou 5 losse eros opliggen of twee munten van twee euro lol

Je kunt niet aflezen WAT er op ligt. Je kunt alleen zien HOEVEEL erop ligt.

Dus je zult wel kunnen kiezen voor een munt/briefje en dan dat erop leggen.
Of je moet altijd bepaalde volgorde doen.

Als je machine ingesteld staat op briefjes van 20 euro, en jij legt er 4 munten van 2 dollar op, dan klopt er natuurlijk geen fluit van wat hij als getal geeft!

nee inderdaad

Nou dit apparaatje voldoet exact aan mijn wensen
Er is natuurlijk altijd een betere te vinden maar ik zoek een compacte oplossing

Hartelijk dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan