Geld overboeken naar buitenland via postbank

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistertb

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Berichten
6
Beste mensen,

Ten eerste wist ik niet in welk onderwerp ik dit moest zetten maargoed, ik zit met het volgende probleem, ik wil geld overmaken naar mijn leverancier in de Verenigde staten. Het bedrijf heeft via Ruesch International een bankrekening lopen in Groot Brittanie. Nu is mij gevraagd het geld over te maken naar die rekening. In bijgevoegde afbeelding staan de gegevens die ik hiervoor heb gekregen, daaronder staan de gegevens die ik in kan vullen bij de postbank.

Echter zie ik nergens plaats voor de volgende gegevens:

Routing: 40-05-**
Of: Ruesch International, Inc.
By Order of: Remitting Company's Name
For Credit to: In*******************ng - ID02**

Vanuit de VS werd mij gemeld dat onderstaande niet goed is, omdat sowiezo het For credit to gedeelte ergens gezet moest worden, omdat men anders niet weer voor wie het geld is. Iemand een idee?
 

Bijlagen

  • Bank.JPG
    Bank.JPG
    90,8 KB · Weergaven: 59
Laatst bewerkt:
dat kun je toch in de toelichting zetten.
En met het iban nummer komt het op de juiste rekening.
 
dat kun je toch in de toelichting zetten.
En met het iban nummer komt het op de juiste rekening.

Probleem is dat ik maar iets van 16 karakters heb bij de toelichting, dus kan niet al de info daar neerzetten.:confused:

Als ik het goed begrijp staat de rekening op naam van Ruesch international, en boeken zij het geld over naar de juiste account. Anders zal ik maar eerst een testbedrag van 5 euro overmaken, als dat aankomt weet ik in ieder geval dat het werkt.

Misschien iemand die hier ervaring mee heeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan