Geld sturen DRINGEND

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dezenaamdan

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2011
Hallo, mijn vriendin zit zonder geld en wil graag verder smsen.
Ik heb aangeboden om haar geld te sturen, maar weet alleen niet hoe.
Ik heb geen creditcard of iets anders. De bedoeling is dat het van mijn gsm af gaat en bij die van haar bij. Kan dit? We zijn allebei proximus (belgie)
Het is dringend, dankuu x

Ik weet niet of dat kan via Proximus maar via T-Mobile wel. Als je een account hebt online dan kan je via de site van bijvoorbeeld T-Mobile inloggen en opwaarderen. Maar ik weet niet of jouw vriendin een account heeft en of dat überhaupt kan via Proximus.

Transfereren van de ene bel-/sms bundel naar de andere zal wel niet gaan.
De suggestie van Sneakers35 lijkt me het meest zinvol, vooropgesteld dat die vriendin een prepaid abonnement heeft. T-mobile is alleen als voorbeeld gebruikt, maar het gaat om het idee. Dat zou dan online opwaarderen zijn.
Andere mogelijkheid: Indien prepaid: Wellicht is het mogelijk dat jij bij tankstations o.i.d. een opwaardeer-voucher koopt voor je vriendin. Die kan ze dan gebruiken om op te waarderen, als jij de informatie die op die voucher staat aan haar doorgeeft.

Tijs.

Transfereren van de ene bel-/sms bundel naar de andere zal wel niet gaan.
De suggestie van Sneakers35 lijkt me het meest zinvol, vooropgesteld dat die vriendin een prepaid abonnement heeft. T-mobile is alleen als voorbeeld gebruikt, maar het gaat om het idee. Dat zou dan online opwaarderen zijn.
Andere mogelijkheid: Indien prepaid: Wellicht is het mogelijk dat jij bij tankstations o.i.d. een opwaardeer-voucher koopt voor je vriendin. Die kan ze dan gebruiken om op te waarderen, als jij de informatie die op die voucher staat aan haar doorgeeft.

Tijs.
Ik ben 12, dus dat zal ik niet mogen.
Toch bedankt ;)

Mijn idee .. Dan maar een weekje niet SMS'en :evil:

Mod edit : je qoute even verwijderd wegens als niet leuk ervaren

Laatst bewerkt door een moderator:
@Sneakers35,

Je berichten even verwijderd deze worden niet echt als leuk :evil:ervaren dus in vervolg alleen on-topic blijven alvast bedankt voor medewerking:thumb::thumb:

@ dezenaamdan En waarvoor zou het idee van dnties niet kunnen ?

Laatst bewerkt:
Begrepen Modag en je hebt groot gelijk en eigenlijk zat ik hier al een beetje op te wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan