Geld verdienen met je site

Status
Niet open voor verdere reacties.

uaejeroen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Of het nou een joomla of een site is die je zelf gemaakt hebt maakt niet uit
Adverteren staat google niet toe geloof ik
Ik heb twee keer een aanvraag gedaan zonder succes
Ik wil gewoon 1 advertentie plaatsen met reis informatie of Relief organizations
Je mag er max 3 hebben geloof ik?

Er zijn nog meer manieren maar adverteren is geloof ik de populairste?

Wie kan me helpen met een manier te vinden waarop 'als is het maar eens cent per maand' geld kan verdienen
Of hoe dat nou precies moet met google analytics, want ze moeten je site goedkeuren

www.wonderful-story.com

Hoe kan ik het beste geld verdienen met mijn site:Jeroen

Google heeft alle rechten om aanvragen te weigeren, als dit het geval is kunt u google bellen en kijken of er een oplossing voor is.

zo niet:
Er zijn meerdere sites die advertenties op jouw site aanbieden, deze betalen net zoals google via creditcard etc. maar ook via paypal
Ze betalen naar mijn weten net zoveel als google en zijn meer uitgebreider qua keuzes.

zoals: Adbrite.com

vragen? stel ze :)

Ik ben bang dat je zelf nog te weinig content op je website hebt staan er daardoor wordt je website waarschijnlijk niet geaccepteerd.

Het staat vaak ook in het weigeringsmailtje dat je van Google hebt ontvangen.

Je kunt ook aan affiliate marketing doen. Dan kun je advertenties plaatsen op je website en aan de hand van aankopen (a.d.v de geplaatste advertentie) krijg je uitbetaald.
Tradetracker, M4N en Daisycon.com zijn een aantal grote affiliatenetwerken in Nederland (er zijn er nog veel meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan