Geld wel waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

youriwannet

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2014
Berichten
198
Hallo,
Voor YouTube maak ik graag videos van mijn game play van Bf4.
Ik heb op dit moment 2monitoren aangesloten op mijn videokaart. Asus gtx 760. Dit werkt prima, alleen tijdens het opnemen haal ik best lage fps en lag spikes. Nu wil ik er binnen kort ook nog eens een 3e beeldscherm bij halen voor evt live stream evenementen. Maar mijn kaart kan geen 3beeldschermen aan. Heb ik gelezen maar nog niet getest. Nu zit ik de denken om nog ergens 2e hands een gtx 760 van daan te halen en die in SLI zetten met de gene die ik nu heb. Hiervoor heb ik ook nog een ander moederbord nodig. Had de Asus z97 E op het oog. Maar is dit het eigeblijk wel waard om een SLI set te maken of kan ik beter een andere videokaart kopen die 3beeldschermen onder steunt. En die de game play op ultra kan spelen zonder lag? De gtx 760 staat wel eens oo marktpaats aan geboden voor gemiddeld €120. Ben opzich wel voorstander van SLI omdat het er gewoon awesome uit ziet. En red ik dit met een 650w voeding? Ik wil graag jullie advies weten.

Beeldschermen:
1x Lg 22ea53
1x Lg 24ea53

En wil er nog een 22ea53 bij halen voor triple monitor setup.

Alvast bedankt voor jullie adviesen !

Groetjes Youri Wannet
 
Laatst bewerkt:
beste youri

kun je ons misschien de specificaties van je computer doorgeven, cpu gpu moderbord etc

mvg
 
Specs die ik nu heb :

Mobo: Asus h81 gamer
Processor: Intel core i5 4590
Ram : 12 Gb ddr3 cosair Lp
Videokaart: Asus geforce gtx 760
Opslag: Seagate baracude 1Tb
Windows 8.1 64Bit Home

Hopelijk heeft u hier genoeg aan ?

Mvg
youri Wannet
 
je zou beter af zijn als je je 2 gtx 760's verkoopt en 1 980/970 koopt, zelf draai ik battlefield op triplescreen op medium met een r9 280x die rond 150 2e hands kost maar wanneer je meerdere videokaarten gebruikt worden je frames niet verdubbeld dat heeft te maken met snelheden van pci sloten, daarom ben je beter af met 1 goede kaart dan met 2 slechteren, ik raad je dus of 1 gtx 980 aan of een goedkoper alternatief de r9 290x

mvg
 
je zou beter af zijn als je je 2 gtx 760's verkoopt en 1 980/970 koopt, zelf draai ik battlefield op triplescreen op medium met een r9 280x die rond 150 2e hands kost maar wanneer je meerdere videokaarten gebruikt worden je frames niet verdubbeld dat heeft te maken met snelheden van pci sloten, daarom ben je beter af met 1 goede kaart dan met 2 slechteren, ik raad je dus of 1 gtx 980 aan of een goedkoper alternatief de r9 290x

mvg
De OP heeft maar een huidige GTX 760 ;)
Hij was van plan een tweede aan te kopen voor SLI, maar heeft die nog niet aangekocht :)
 
ah zo, dan zou je een r9 290 kunnen kopen evt de reference en voor 50 euro een koeler ervoor kopen

mvg
 
Sorry maar ik ga niet meer terug naar radeon. Slechte ervaring mee.
Welke Geforce raden jullie aan?

Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan