Gele streep in beeldscherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shirah2003

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2006
Hoi allemaal,

Ik heb sinds een maand een 19"TFT monitor (HP). En vanavond had ik opeens een verticale gele streep in het beeldscherm. De streep verschijnt meteen bij het aanzetten van de monitor zelf, ik neem dus aan dat het ligt aan de hardware. Ik heb al geprobeerd om hem helemaal uit te zetten en weer aan te zetten en alle kabels heb ik gecontroleerd.
Ik neem aan dat dit garantiewerk is.
Maar... ik heb de PC echt nodig op dit moment (voor school) en kan echt niet zonder. En ik vroeg mij af of het problemen kan geven om gewoon door te werken met deze streep, of kan er dan meer kapot gaan?
Ik hoop dat er nog iemand is, helpmij please?

Jenny

Heb je ook speakers of andere apparaten in de buurt van je monitor staat die een magnetisch veld op kunnen wekken?

Speakers staan op een grote afstand, en er zijn geen andere apparaten aanwezig met elektromagnetische velden. De streep verscheen de eerste keer ook gewoon terwijl ik aan het werk op de PC was en er dus niets aan de omgeving veranderd is.
In de aanwezigheid van een elektromagnetisch veld is het toch ook meer een vage gele gloed die in een kant van het beeld verschijnt!? Dit is echt een streep, van slechts één of enkele pixels breed.

Ik heb vandaag contact opgenomen met HP, die denken ook dat het aan de monitor zelf ligt, hij wordt dinsdag opgehaald.
Tot die tijd blijf ik gewoon gebruik maken van deze monitor, stuk is ie toch al (volgens de woorden van technische dienst HP).

Jenny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan