Gele vraagteken bij apparaatbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

atlantisskylab

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2007
Berichten
20
hallo,

Heb windows XP opnieuw op desktop opnieuw geinstalleerd , ik heb echter een gele vraagteken bij apparaatbeheer. Betreft : Multimedia videocontroller.

Waar kan ik deze driver downloaden ? Hoe kan ik de specificaties vinden of de fabrikant , ben een beetje verloren... durf niet zomaar van internet een wizard dowloaden..

Met de bijgeleverde CD's krijg ik geen respons en bij de winkelier hoor ik niets van. Verkopen is geen probleem maar service...

De fabrikant is ook onbekend in de eigenschappen, enkel dit kan ik geven : PCI-sleuf 3 (PCI-bus 5, apparaat 2, functie 0) , apparaatype : overige apparaten...

Graag uw advies ...

Thanks...
 
Download even Everest Home Edition hiermee kun je zien wat voor hardware er allemaal in je pc zit.

En multimedia videocontroler kan je videokaart zijn dan moet je even drivers downloaden op de site van de fabrikant hiervan.
 
Geel vraagteken in apparaatbeheer

Heb uw raad gevolgd met Everest. Heb volgende apparaten
Kom tot dit :

nVIDIA GeForce 6600 LE PCI-E (Asus EN6600LE)
Video kaart
nVIDIA GeForce 6600 LE PCI-E
3D-Versneller
Conexant (Internext Compression) iTVC16/CX23416 MPEG Codec
Multimedia Video

Nochtans ik heb reeds de nodige drivers gedownload van ASUS voor nVDIA.

Behalve de driver van Conexant. Via hun site is het niet evident om zo de adequate driver te vinden.
Heeft u misschien een andere uitweg om de Conexant driver te vinden ?

Zou dit de oorzaak nog kunnen zijn van het resterende vraagteken ?

Dirk
 
apparaatbeheer

Dit is een video kaart, zat er geen software bij de kaart die je kocht?
 
De "iTVC16/CX23416" is een chipset voor een TV/capture kaart, conexant maakt zelf niet de kaarten daarvoor, fabrikanten als Haupage, Asus wel.
Je zou dus een stuk verder komen als je weet van welke fabrikant de TV kaart komt.
 
Hartelijk dank vr de info. Gelukkig dat dit forum bestaat als informatiebron.

Bedankt vr het onderzoek en de follow-up.

Groeten

Dirk DD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan