Gele vraagtekens bij hardware

• Onderwerp starter Onderwerp starter Helm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Ik heb in mijn hardware schema nog gele vraagtekens open staan is dit erg of niet?
Of weet iemand wat er nog geinstalleerd moet worden ik kan er niet achter komen wat het is ?
Alvast bedankt.
:rolleyes:

Bijlagen

• Gele vraagtekens.JPG
    Gele vraagtekens.JPG
    66,8 KB · Weergaven: 37
Je hebt verder niet iets wat je mist op je pc?
Het heeft wel iets van een modem en een tv of geluidskaart.
Kijk hier eens om er achter te komen wat er zoal in je pc zit.

Als aanvulling: het apparaat achter zo'n geel vraagteken kan daar door Windows zijn neergezet, omdat je een vergelijkbaar apparaat in je systeem "voorop" hebt gezet.
B.v. een PCI-geluidskaart i.p.v. de onboard geluidskaart, een nieuwe Ethernetkaart i.p.v. een ISDN-netwerkadapter. En zo zijn er meer voorbeelden te bedenken.

NB: in al die gevallen kan het apparaat eigenlijk uit je PC gehaald worden, maar het is vaak handiger het maar zo te laten.

Als aanvulling: het apparaat achter zo'n geel vraagteken kan daar door Windows zijn neergezet, omdat je een vergelijkbaar apparaat in je systeem "voorop" hebt gezet.
B.v. een PCI-geluidskaart i.p.v. de onboard geluidskaart, een nieuwe Ethernetkaart i.p.v. een ISDN-netwerkadapter. En zo zijn er meer voorbeelden te bedenken.

NB: in al die gevallen kan het apparaat eigenlijk uit je PC gehaald worden, maar het is vaak handiger het maar zo te laten.

Ik heb nu nog alleen het onderste gele vraagteken.
Zou dit van een ethernet adapter kunnen zijn?
of van een inbel modem?

Heeft er wel wat van ja. Wat zegt Everest? Daar kun je dat terug vinden.

Hoi !

Dat is een modem, wat we vroeger(?) gebruikten om te internetten !

Als je dat niet gebruikt kun je het uitschakelen in apparaatbeheer.

Greetz,

Harry.

gele vraagtekens

Ik heb niet ontdekt waar deze laatste vraagteken van is maar ik heb het uitgeschakeld.
maar bedankt voor jullie medewerking.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan