Gelezen mail in inbox word automatisch verwijderd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dit kan niet

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Hallo,

Het gaat om Outlook express 6 welke draait onder windows 98.
Het volgende is er aan het handje:
Wanneer een mail in de inbox als gelezen is gemarkeerd, en de inbox wordt gesloten (als ik naar bijv verzonden items ga en weer terug, of outlook express afsluit en opnieuw opstart) is deze mail permanent verwijderd.
Als ik naar verzonden items ga en weer terug, zou je zeggen dan zal die mail wel bij verwijderde items staan, maar dat is niet het geval.
In de verzonden items staan ze allemaal nog als gelezen gemarkeerd, dus daar is alles wel okay.

Wie o wie weet wat er aan de hand is? En belangrijker nog: wat is de oplossing?

Groeten,
John

Volgens mij heb je berichten verwijderen aanstaan.
Dit kun je wijzigen in Outlook-->Extra-->Opties en daar even zoeken en een vinkje weghalen.
Heb zelf Livemail van Vista dus kan het niet precies aangeven.

Welk vakje zou aangvinkd moeten zijn?

Vraag me dan af welk vakje er aangevinkd moet zijn?
De gelezen berichten in verzonden items worden niet verwijderd, alleen in de inbox

Zojuist een poging gedaan het op te lossen, door IE en outlook express 6.0 opnieuw te installeren. Helaas zonder resultaat:mad:
De gelezen emails in "postvak in" verdwijnen bij het sluiten van "postvak in" nog steeds.
Voordeel is wel dat "postvak in" steeds minder vol is:D
Er staan nu ca. 10 ongelezen berichten met in totaal een groote van 1Mb.
Echter wanneer ik kijk hoe groot het bestand van "postvak in" is waar ik een backup van gemaakt heb, zie ik dat dat 80 Mb is.
Ik denk nu dat de berichten niet verdwenen zijn, maar dat de gelezen berichten niet meer getoond worden? Alleen bij "postvak in" is dit het geval.

Enige hulp is welkom.

Probleem is opgelost.

Computer werkte onder windows 98, om bepaalde redenen XP erop geplaatst en dus alles geherinstalleerd. Nu werkt het wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan