Gelijk verbinding internet met opstart!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Hallo Helpmij-ers.

Ik heb even een vraag: Als ik nu de computer opstart heb ik ook meteen verbinding met internet terwijl dat eerder niet zo was dan ging "hij" pas verbinding maken als ik bij Op internet ging op outlook opende!!! Hoe kan en waar kan ik dat weer anders instellen zodat hijpas verbinding maakt als ik outlook en of op internet ga???
Ik hoor wel graag van jullie?:D

internet explorer -> extra -> internetopties -> verbindingen -> nooit een verbinding kiezen?? Dan start hij in ieder geval niet op als je pc start.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
internet explorer -> extra -> internetopties -> verbindingen -> nooit een verbinding kiezen?? Dan start hij in ieder geval niet op als je pc start.

alsik deze optie doe dan kan ik alleen via outlook verbinding krijgen maar niet gewoon als ik welke site ook wil bekijken!!!!!!!

en Pieter......ik had alles eraf....toch???

geplaatst door gebruiker220

en pieter......ik had alles eraf....toch???

yes, yes, maar toen ik die reactie plaatste nog niet. toen had ik je log nog niet eens gezien. ;)

groetjes,

pieter

Ik heb even een vraag: Als ik nu de computer opstart heb ik ook meteen verbinding met internet terwijl dat eerder niet zo was dan ging "hij" pas verbinding maken als ik bij Op internet ging op outlook opende!!! Hoe kan en waar kan ik dat weer anders instellen zodat hijpas verbinding maakt als ik outlook en of op internet ga???
Ik hoor wel graag van jullie?:D [/B][/QUOTE]
---------------------------------------------------------------------

is geprobeerd maar dan kan ik alleen op internet via outlook maar als ik eerst internet explorer opstart
krijg ik de melding dat ik eerst verbinding moet maken!!!!!!!!!!
eerder was het dat ik onafhankelijk ban outlook en IE gewoon verbinding kon maken zonder wat dan ook....
please helpmij????

Ik denk (ja ik denk) dat het weer oke is...thanks voor jullie inbreng allen.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan