Hallo,
Ik ben bezig met een VBA script, maar lijk er niet helemaal uit te komen. Wat ik wil is verschillende (gelijke) sheets consolideren naar 1 sheet in de worksheet.
Hij moet echter de sheet waarvan de info verkregen is in de rij bijvoegen.
In heb een excel als voorbeel meegestuurd voor de verduidelijking.
Tabbladen AU t/m FIN zijn allemaal gelijk qua opmaak.
De range A3 t/m V144 moet van elke aparte sheet kopieren naar sheet consolidatie (onder elkaar).
Sheet AU komt in consolidatie op B3: W144 en dan in kolom A referentie naar de sheet (AU)
Sheet BE komt in consolidatie op B145:W286 en dan in kolom A referentie naar de sheet (BE)
enz.
Gekopieerde selectie mag als waardes geplakt worden.
Het onder elkaar kopieren lukt me wel, waar ik vastloop is om de referentie van de sheet erbij te plakken (als waarde).
Wie o wie kan mij helpen?
Ik ben bezig met een VBA script, maar lijk er niet helemaal uit te komen. Wat ik wil is verschillende (gelijke) sheets consolideren naar 1 sheet in de worksheet.
Hij moet echter de sheet waarvan de info verkregen is in de rij bijvoegen.
In heb een excel als voorbeel meegestuurd voor de verduidelijking.
Tabbladen AU t/m FIN zijn allemaal gelijk qua opmaak.
De range A3 t/m V144 moet van elke aparte sheet kopieren naar sheet consolidatie (onder elkaar).
Sheet AU komt in consolidatie op B3: W144 en dan in kolom A referentie naar de sheet (AU)
Sheet BE komt in consolidatie op B145:W286 en dan in kolom A referentie naar de sheet (BE)
enz.
Gekopieerde selectie mag als waardes geplakt worden.
Het onder elkaar kopieren lukt me wel, waar ik vastloop is om de referentie van de sheet erbij te plakken (als waarde).
Wie o wie kan mij helpen?